شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
معاون طرح و توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان با بیان این‌که تعمیرات کانال "پای پل" در اواسط اسفندماه و پیش از آغاز فصل گرم به اتمام می‌رسد، گفت: با اتمام تعمیرات کانال پای پل، امکان تامین آب مورد نیاز شهر اهواز از طرح غدیر و با کیفیتی بهتر از گذشته فراهم می‌شود.
آرش محجوبی در خصوص آخرین وضعیت تعمیرات کانال "پای پل" اظهار کرد: در تعمیرات این کانال، همزمان سه پیمانکار به صورت پراکنده در حال فعالیت هستند و بر اساس برنامه زمانبندی و پیش بینی‌های انجام‌گرفته قرار است تا تعمیرات این کانال که آب را از سد تنظیمی "پای‌پل" به "ام‌الدبس" که مرکز تغذیه آب طرح غدیر است می‌رساند، در اواسط اسفندماه و پیش از آغاز فصل گرم به اتمام برسد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا تعمیرات این کانال سریعتر و نهایتا تا اواسط اسفند به اتمام برسد و آب را در آن زمان در کانال جاری کنیم و بر این قول نیز هستیم. 

محجوبی ادامه داد: ممکن است این تعمیرات تا اواخر بهمن ماه نیز به اتمام برسند اما براساس مسایل پیش بینی نشده، اواسط اسفند ماه را برای زمان اتمام تعمیرات در نظر گرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: این کانال باید بیش از 8 سال پیش مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت اما به دلیل این‌که تامین کننده آب شرب مورد نیاز مردم اهواز بود، امکان تعمیر آن وجود نداشت و با توجه به شرایط مناسبی که امسال رودخانه کارون داشت، امکان تعمیر آن برای ما فراهم شد.

معاون طرح و توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان خاطرنشان کرد: با اتمام تعمیرات کانال پای پل، امکان تامین آب مورد نیاز شهر اهواز از طرح غدیر و با کیفیتی بهتر از گذشته فراهم می شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار