اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان در راستای احیای بناهای تاریخی و بهره‎برداری از آن‎ها به مالکان و متقاضیان سرمایه‎گذاری در این بناها تسهیلات ارائه می‎دهد.
محمدحسین ارسطوزاده، سرپرست معاونت میراث فرهنگی استان، با اعلام این خبر افزود: این تسهیلات در راستای حفاظت، مرمت و احیای آثار ارزشمند تاریخی ـ فرهنگی و توسعه گردشگری پایدار و ایجاد اشتغال و سرمایه‎گذاری برای پویایی و باززنده‎سازی بناهای تاریخی سطح استان خوزستان پرداخت می‎شود. 
  
او ادامه داد: از این‎رو، سرمایه‎گذاران واجد شرایط می‎توانند در چارچوب ضوابط حفاظت و احیاء بناهای تاریخی، با بهره‎گیری از تسهیلات بانکی کم‎بهره، به اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان مراجعه کنند. 
  
سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان بیان کرد: در راستای حمایت از بخش خصوصی، ایجاد اشتغال و البته احیاء بناها و بافت‎های تاریخی که از مهم‎ترین جاذبه‌های گردشگری هستند، باتوجه به موقعیت و هماهنگی‎های ایجادشده، این فرصت وجود دارد تا ضمن رعایت اصول حفاظت و رفتار با آثار تاریخی، شاهد مرمت و احیاء آن‎ها باشیم و از سویی نیز موجبات رونق گردشگری در استان خوزستان فرآهم آید.  
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار