شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از تشکیل شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران در این شهرستان خبر داد.
به همت فرمانداری شهرستان شوش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران با حضور جمعی از خبرنگاران این شهرستان و با انتخاب اعضای هیات مدیره در محل تالار نیایش تشکیل و راه‌اندازی شد. 

در این جلسه علی عبدی‌نسب سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به نحوه تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران اشاره و تصریح کرد: تشکیل شرکت‌های تعاونی عمدتاَ اقدامی در جهت رفع مایحتاج عمومی و تجمیع فعالیت اعضا به منظور ارتقاء سطح زندگی و بهبود وضعیت مادی و معیشتی آن ها محسوب می‌شود. 

وی افزود: برای رفع مشکل مسکن خبرنگاران نیاز به جذب سرمایه‌گذار است و در حال حاضر امیر هوشنگ باباپور تنها سرمایه‌گذاری است که سه سال پیش برای  واگذاری تالار نیایش به بخش خصوصی جذب شده و اکنون هم بنا به تشخیص فرماندار شهرستان و آمادگی صددرصد وی در صورتی که امروز هیات مدیره تشکیل شرکت تعاونی در این جلسه مشخص و مدارک مورد نیاز در اولین فرصت جمع‌آوری شود در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره که متشکل از امیرهوشنگ باباپور به عنوان سرمایه‌گذار و یا به عبارتی پیمانکار و شخص فرماندار به همراه معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری و رییس اداره مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود هم مکان ساخت مسکن مشخص می‌شود و هم میزان سپرده برای هر خبرنگار معین می‌گردد و هم پیمانکار تعهد می‌دهد که مثلا ظرف چند ماه آینده ساخت و ساز را به اتمام رسانده و کلید خانه را تحویل دهد. 

وی گفت: اگر تأخیری به وجود آید که این تأخیر باعث گرانی اجناس گردد، شخص پیمانکار شخصا مسئول تقبل گرانی اجناس بوده و هیچ مبلغ اضافی از متقاضیان دریافت نخواهد شد. 

امیر هوشنگ باباپور نیز کلیه موارد مطرح شده توسط سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را تقبل کرد و پس از آنها ترکیب ٩ نفره هیات مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به منظور راه‌اندازی شرکت تعاونی از بین حاضران در جلسه به این ترتیب انتخاب شد. 

هیات مدیره تعاونی مسکن خبرنگاران بدین شرح است: علی عبدی نسب، محمد خانه زر، عباس کرم الهی، علی سعدی، کریم ستاوی، سید مهدی موسوی، فائقه شیرک، سیده فاطمه زهرا مسلمی‌نیا. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار