اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: پایه های برق موجود در این منطقه دارای ترک بوده و در صورت سقوط یک پایه یا ترانس سایر آنها نیز سقوط می کنند.
حسن کریمی روز چهارشنبه در نشست ساماندهی شبکه برق فرسوده در مرکز کلانشهر اهواز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی شبکه برق بازار مرکزی اهواز با همکاری شهرداری افزود: پایه های برق موجود در مرکز شهر اهواز چوبی و فرسوده بوده و عمر مفید آنها به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم تعویض و ساماندهی شبکه برق ادامه داد: همچنین افت ولتاژ برق سبب نارضایتی برخی از مشترکان و بازاریان مرکز شهر اهواز شده است. 

کریمی گفت: عمر مفید سیم های برق نیز به پایان رسیده و کارایی خود را از دست داده و کاملا سوخته اند بنابراین شاهد بروز افت ولتاژ و نوسانات شدید در زمان پیک بار شده است.

وی خاطرنشان کرد:در صورت صدور مجوز توسط شهرداری، امکان تامین برق برای مشترکان جدید وجود ندارد، زیرا شبکه فرسوده و قدیمی این منطقه ظرفیت و استاندارد لازم برای واگذاری اشتراک جدید به متقاضیان را ندارد.

کریمی بیان کرد: محدوده خیابان های سلمان فارسی، شریعتی، آیت اله بهبهانی و چهار راه زند اهواز با 16 کیلومتر کابل فشار ضعیف،10کیلومتر کابل فشار متوسط و با اعتبار 200 میلیارد ریال ساماندهی می شوند.

وی با اشاره به ساماندهی شبکه برق محدوده خیابان های طالقانی، سلمان فارسی، آزادگان و شریعتی با نصب 53 دستگاه ترانس و با اعتبار یکصد میلیارد ریال، اضافه کرد: محدوده خیابان های سلمان فارسی، رضایی، شریعتی و آیت اله بهبهانی با نصب 54 دستگاه ترانس و به کارگیری پنج کیلومتر کابل فشار متوسط و 10 کیلومتر کابل فشار ضعیف با اعتبار 210 میلیارد ریال ساماندهی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه طرح های اجرایی این شرکت، استاندارد لازم را دارد، بیان کرد: شبکه برق کلانشهر اهواز نسبت به سایر کلانشهرهای کشور وضعیت نامناسبی داشته و این امر مجموعه توزیع برق اهواز را بر اجرای پروژه ساماندهی شبکه برق بازار مرکزی ترغیب کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت توانیر بر کاهش هزینه ها تاکید دارد، یادآور شد: مجموعه توزیع برق اهواز، بهینه سازی و استاندارد سازی شبکه را در اولویت کاری خود قرار داده است، زیرا بهره بردار خود ما هستیم و باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار