اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
رییس کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح:
رییس کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران نهم دی در راستای حمایت از نظام اسلامی به صحنه آمد گفت: همچنان اقدام پیشگیرانه از راهکارهای مقابله با تهاجم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمن در کشور است.
سردار سیدمحمد باقرزاده شنبه شب در آیین گرامیداشت 9 دی در مسجد جامع خرمشهر هدف اقتصاد مقاومتی را مقابله با فشارها و تهدید دشمن دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی باید به یک جایگاه اقتصادی در کشور برسد و به طور مشخص تحریم اقتصادی دشمن فرصتی برای تبدیل آن به فرصت های اقتصادی برای برون رفت از این شرایط و تبدیل اقتصاد کشور به یک اقتصاد پیشرفته است.

با بیان اینکه ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران اسلامی است، گفت: مردم در روز 9 دی با اندیشه حمایت از انقلاب به میدان آمدند و توطئه های دشمن را نقش برآب کردند.

وی اظهار داشت: دشمن از آن چیزی که غفلت دارد شناخت انقلاب است و به تعبیر امام راحل این انقلاب کار خدا بود که توسط مردم به پیروزی رسید و هر چیزی که پدیده آورنده اش خدا باشد زوال ندارد و باعث بقاء می شود.

سردار باقرزاده گفت: ابعاد انقلاب از سه رکن مهم مردم، مکتب اسلام و امامت ولایت فقیه تشکیل می دهد و اگر یکی از این اضلاع برداشته شود همه از هم پاشیده می شود.

وی در ادامه گفت: جریان تضعیف نظام همواره در مسیر انقلاب از سوی دشمن ادامه دارد ولی مردم همچنان به انقلاب و رهبر انقلاب پایبند هستند.

رییس کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم با خلق حماسه 9 دی هوشیاری خود را در برابر توطئه های دشمنان نشان دادند.

وی بیان داشت: آثار سوء فتنه 88 به خصوص در زمینه اقتصادی همچنان در کشور ادامه دارد.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار