اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
شوشان - میثم فروغی نیا:

امسال دولت به خاطر جبران مسائل مربوط به گرانی ها معین نمود تا در مقاطع مختلف چند بسته حمایتی را به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه پرداخت کند.

اما سوال که مطرح می شود این که در این میان نقش خبرنگاران ورسانه هایی که همه جا باید نیبال این مدیران بدو بدو کنند تا آنها را بزرگتر از آن چیزی که می ارزند جلوه کنند واز پایین ترین حقوق هم در میان دریافت کنندگان و مزدبگیران جامعه برخوردارند در کجای این تصمیم گیری دولت قرار دارند که هیچ گاه وهیچ گاه دیده نمی شوند و جزو معادلات نمی آیند و به قول معروف سرشان همیشه بی کلاه است؟ 

قشر کم درآمدی که نه کار آنها جزو مشاغل سخت وزیان آور محاسبه شده ونه جزو دهک های کم درآمد جامعه آورده شده اند که دولت بخواهد نگاهی به آنها بیندازد. متاسفانه امروز شرایط اقتصادی به حدی ناگوار وشکننده است که حقوق های ناچیز دریافتی از سوی خبرنگاران کفاف امورات چندروز را هم نمی دهد. 

این یعنی صحبت کردن از یک ماه بسیار وسعت دید و بزرگ بینی خاصی می طلبد تا برسیم به سر ماه آینده .

آن هم با این پرداختی هایی که نهادها وادارات دولتی بابت آگهی های چاپ شده شان در روزنامه ها دارند که با نهایت تاسف وتالم ندارند و باید با دیدن دم این دم آن بتوانی چند تومانی را برای ارتزاق امورات کاری ات بستانی که اینطور نمی توان امیدوار به آینده بود.کاغذیو پول چاپی که چند برابر گران شده را میتوان با رب گوجه ای مقایسه کرد که از 3یا4 هزار توامن به یکباره رسید به 18 یا درپاره ای موارد 20 تومان.

یعنی 20 هزار تومان ناقابل.البته دراین مورد باید گفت که 20 تومان قابل.چون واقعن درآن از گوجه خبری نیست وفقط وفقط کدوی خالص است و مقداری هم رنگ قرمز.

 البته پا روی حق نگذاریم در زمان دولت دکتر احمدی نژاد توجه خوبی به خبرنگاران می شد تاجایی که هرساله برای روز خبرنگار مبلغ خوبی بعنوان هدیه روز  خبرنگار به افراد مجرد ومتاهل این حوزه که در وزارت ارشاد اسامی آنها موجود بود تعلق می گرفت که کار بسیار خوب وپسندیده ای بود که انتظار میرفت با تغییر دولت و رویکرد آنها این رویه ادامه یابد . 

اما از آنجایی که متاسفانه اطلاح طلبان همه چیز را برای خودشان می خواهند حاضر نیستند سفره را با کسی قسمت کنند این کمک ناچیز هم قطع شد تا خبرنگاران بازهم اندر خم یک کوچه باشند و سرشان از همه طرف بی کلاه بماند تا با نگاه به فردا که شاید اتفاقی بیفتد و کسی این طلسم بی عدالتی نسبت به آنها را بشکند امورات را سپری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار