اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
شهردار اهواز:
شهردار اهواز در خصوص ماندن یا رفتن از شهرداری گفت: در حال انجام وظیفه در شهرداری اهواز هستم.

منصور کتانباف در خصوص ادامه فعالیت در شهرداری اهواز، اظهار کرد: در حال انجام وظیفه در شهرداری اهواز هستم.

وی در خصوص مدت زمان ادامه فعالیتش در شهرداری اهواز، افزود: تاریخی برای پایان  فعالیت خود در شهرداری اهواز اعلام نکرده‌ام.

براساس این گزارش؛ پس از اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان، این سوال مطرح شد که آیا منصور کتانباف شهردار اهواز نیز مشمول این قانون می‌شود؟ پس از این بود که جهت تعیین تکلیف وضعیت بازنشستگی شهردار اهواز، شورای شهر از وزارت کشور استعلام شد.

در جواب وزارت کشور آمده است: "بر اساس ماده ۱۲۳ قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مفاد ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری منصور کتانباف شهردار اهواز واجد شرایط بازنشستگی است بنابراین امکان تمدید ماموریت وی میسر نیست."

پس از آن یکی از اعضای شورای شهر گفت که بازنشستگی شهردار اهواز را باید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کند زیرا وی استخدامی سپاه پاسداران است. همچنین بحث تمدید ماموریت شهردار اهواز مطرح شد.

پس از این کش و قوس‌ها بنا بر نامه‌ای که از سوی معاون سازمان توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور به استانداری خوزستان ارسال شد، عنوان شد که تمدید زمان ماموریت شهردار اهواز بلامانع است.

در روزهای اخیر نیز مجددا بحث رفتن آقای کتانباف از شهرداری اهواز مطرح شده است و محمدرضا ایزدی عضو شورای شهر اهواز در هفته جاری اظهار کرد: آقای کتانباف سه بار استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرده است و اکنون نیز اعلام کرده‌اند که دیگر مایل به ادامه کار در شهرداری اهواز نیستند و اصرار دارند جایگزین وی را انتخاب کنیم. همچنین آقای کتانباف اعلام کردند که تا پایان آذرماه در شهرداری اهواز حضور دارند و سرپرست شهرداری اهواز تا قبل از پایان سال جاری انتخاب خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار