شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
غرق شدن۵۸ نفر در آب‌های خوزستان از ابتدای سال۹۲ / در سال گذشته بیش از 134 نفر بر اثر غرق شدگی در خوزستان جان باخته‌اند.
شوشان: مدیرکل پزشک قانونی خوزستان از غرق شدن ۵۸ نفر در آب‌های جاری خوزستان از ابتدای سال۹۲ تا کنون خبر داد و گفت: آمار غرق شدگی خوزستان بسیار قابل توجه است.

فرزاد حسینی در گفت‌وگو با شوشان در اهواز اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری بیش از 58 نفر در آب‌های جاری خوزستان غرق شده‌اند که این آمار بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به دسته‌بندی کشته شدگان در این حوادث گفت: در این بین 48 نفر مرد و 10 نفر زن بوده‌اند و اجساد آنها شناسایی شده و تحویل خانواده‌هایشان شده است.

وی با اشاره به مقایسه این آمار با سایر استان‌های کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد کشته شدگان بر اثر غرق شدگی در خوزستان از تعداد غرق شدگان استان‌های شمالی کشور نیز بیشتر است و باید برای کاهش این آمار چاره‌ای اساس یااندیشید.

حسینی با اشاره به آمارهای سال گذشته این نوع مرگ در خوزستان گفت: در سال گذشته بیش از 134 نفر بر اثر غرق شدگی در خوزستان جان باخته‌اند.

مدیر کل پزشک قانونی خوزستان با تاکید بر اینکه این آمار به صورت تفکیکی قابل ارائه است، افزود: از بین 134 نفر کشته شده در خوزستان 117 نفر مرد و 26 نفر زن بوده‌اند.

وی با اشاره به حادثه خیز‌ترین شهرهای خوزستان برای غرق شدگی گفت: شهرهای دزفول، باغملک، اهواز و شوشتر بیشترین میزان غرق شدگی را به خود اختصاص داده‌اند.

حسینی تاکید کرد: این آمار مربوط به چند ماه گذشته از ابتدای سال جاری است و احتمال افزایش ان نیز تا ماه‌های آینده وجود دارد.

خوزستان با داشتن بیش از 33 درصد آب‌های کشور و جاری بودن رودخانه‌های پرآبی مانند کارون و دز از جمله استان‌های حادثه خیز در بخش غرق شدگی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار