اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
رییس اداره هواشناسی بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه گفت: بارش برف در دهدز و ارتفاعات اطراف آن از شب گذشته، این بخش را سفیدپوش کرد.

روح‌الله خسروی افزود: میزان بارش‌ها در ارتفاعات این بخش بیش از بارش در شهر دهدزبوده ولی برای اندازه گیری دقیق میزان برف و باران در مناطقی مانند لنده، سر صحرا و حاجی‌کمال ایستگاه سنجش نداریم.

وی افزود: بخش دهدز به سبب واقع شدن در قسمت کوهستانی خوزستان، در 24 ساعت گذشته دمای منفی سه درجه سانتی‌گراد را تجربه کرد.

رییس اداره هواشناسی دهدز تصریح کرد: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی خوزستان، تا چهار روز آینده شاهد ریزش های جوی در ایذه و دهدز نخواهیم بود.

براساس این گزارش؛ در شهرستان ایذه نیز در 24 ساعت گذشته دمای منفی یک درجه سانتیگراد ثبت شده است که این شهر دومین نقطه خوزستان از حیث سرمای هوا بوده است.

بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه در در قسمت کوهستانی خوزستان در شرق این استان واقع شده است به همین جهت در ماه های سرد سال شاهد بارش برف در آن هستیم.

دهدز با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر است که در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا زندگی می‌کنند. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار