شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
امید بن عباس افزود: این طرح که زیر نظر اتاق اصناف استان و با نظارت و مشارکت سایر سازمان‌های کمیسیون نظارت از جمله فنی و حرفه ای خوزستان، اداره آگاهی استان، مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز، اماکن عمومی نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از تاریخ ۱۰ دی ماه سال جاری در فرایند اجرا قرار دارد.


 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: طرح پایلوت تخصیص شناسه کار منابع انسانی به کارکنان واحدهای صنفی تحت پوشش به تعداد ۱۰ اتحادیه از اتحادیه های صنفی اهواز کلید خورد.

 امید بن عباس افزود: این طرح که زیر نظر اتاق اصناف استان  و با نظارت و مشارکت سایر سازمان‌های کمیسیون نظارت از جمله فنی و حرفه ای خوزستان، اداره آگاهی استان، مراکز بهداشت غرب و شرق اهواز، اماکن عمومی نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، از تاریخ ۱۰ دی ماه سال جاری در فرایند اجرا قرار دارد.
وی همچنین توضیح داد: این طرح در مرحله اول به صورت پایلوت با ۱۰   اتحادیه اجرا می شود. با این اقدام برای کارکنان واحدهای صنفی هویت‌سازی و اطلاعات افراد مستندنگاری می‌شود.
 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و دارایی خوزستان با بیان اینکه در کنار آموزش‌های سخت، لازم است به آموزش های نرم نیز پرداخته شود، توضیح داد: سازمان فنی و حرفه‌ای استان اعلام آمادگی کرد که برای تعیین سطح نیروهای کارفرمایان، با برپایی آزمون، گواهی های مربوطه را صادر کند.
 بن عباس درباره ی برخی مزایای این طرح توضیح داد: با اجرای طرح «شناسه کار منابع انسانی» جلوی ورود افراد متخلف با پوشش های متفاوت گرفته می شود و سطح امنیت جامعه بالاتر می رود. شهروندان می‌توانند با یک اسکن ساده از طریق گوشی تلفن همراه خود و هویت این افراد به صورت آنلاین مطلع شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار