اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
قائم‌مقام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان از پذیرش بدون کنکور دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در ۹ رشته کارشناسی این مرکز تا ششم بهمن‌ماه خبر داد.
علی بردیده با اشاره به آغاز ثبت‌نام تکمیل‌ظرفیت موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان از ۲۹ دی‌ماه، اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان به‌صورت حضوری انجام می‌شود و افرادی که حداکثر تا ۳۰ بهمن‌ماه ۹۷ دیپلم خود را دریافت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله از پذیرش، ثبت‌نام کنند.

وی افزود: پذیرش دانشجویان در ۹ رشته مقطع کارشناسی پیوسته شامل مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی معماری، معماری داخلی، مهندسی کامپیوتر، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود و محدودیتی از نظر مرتبط بودن دیپلم وجود ندارد؛ البته متقاضیان برای پذیرش در دوره‌های کارشناسی پیوسته باید دارای مدرک پیش‌دانشگاهی نیز باشند.

قائم‌مقام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان با بیان این‌که ثبت‌نام از متقاضیان تا ششم بهمن‌ماه ادامه دارد، گفت: بر اساس اعلام سازمان سنجش وضعیت پذیرش این دسته از متقاضیان تا نیمه بهمن‌ماه مشخص خواهد شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند از ترم بهمن ۹۷ تحصیل خود را در این مرکز آغاز کنند.

وي با اشاره به امکانات و ویژگی‌های موسسه آموزش‌عالی جهاددانشگاهی خوزستان به‌عنوان بزرگترین مرکز آموزش‌عالی غیرانتفاعی در منطقه جنوب و جنوب‌غرب کشور، گفت: این مرکز از سال ۷۴ تاکنون حدود هفت هزار نفر فارغ‌التحصیل داشته و دارای امکانات کارگاهی، آزمایشگاهی و ورزشی مطلوبی است. ارائه وام شهریه صندوق رفاه و تخفیفات دانشجویی برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، فعالان فرهنگی و رتبه‌های برتر علمی و ورزشی از دیگر تسهیلات این مرکز است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار