اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
فرماندار ماهشهر از دستگیری 17 نفر از عوامل درگیری مسلحانه بین دو طایفه در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین تعداد موارد وقوع تیراندازی در ماهشهر در سال جاری به علت درگیری بین این دو طایفه بوده است.
محسن بیرانوند با اشاره به تیراندازی‌های رخ داده در ماهشهر اظهار کرد: آمار تیراندازی در ماهشهر در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. عمده تیراندازی‌ها نیز یا در مراسم عزا و عروسی یا به دلیل خصومت‌ها و مشکلات شخصی بوده است. 

وی افزود:  در این مدت همه تیراندازی‌هایی که در ماهشهر رخ داده است، شناسایی و عوامل آنها دستگیر شده‌اند.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: بیشترین تعداد موارد وقوع تیراندازی در ماهشهر در سال جاری به علت درگیری بین دو طایفه بوده است؛ از 74 مورد تیراندازی‌های امسال، بیشترین موارد مربوط به درگیری این دو طایفه بوده و در دو هفته گذشته نیز 17 نفر از عوامل درگیری مسلحانه بین این دو طایفه دستگیر شده‌اند.

بیرانوند بیان کرد: در 10 ماهه سال جاری 138 قبضه اسلحه جنگی در ماهشهر کشف شده است. همچنین در سال گذشته 135 اسلحه غیرمجاز در این شهرستان کشف شد. 

وی ادامه داد: همچنین امسال 74 مورد تیراندازی رخ داده و در سال گذشته نیز 97 مورد تیراندازی داشتیم. 

فرماندار ماهشهر گفت: امسال 87 مورد تیراندازی کشف شده است که نسبت کشف به وقوع 118 درصد بوده است. همچنین سال گذشته نسبت کشف به وقوع 93 درصد بوده است.

بیرانوند بیان کرد: طرح‌های ضربتی جمع‌آوری سلاح به کمک دستگاه‌های امنیتی در شهرستان ماهشهر اجرا خواهند شد و فضا را برای کسانی که می‌خواهند رعب و وحشت ایجاد کنند، ناامن می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه عوامل بسیاری در کاهش وقوع تیراندازی تاثیرگذار هستند، تصریح کرد: در خوزستان برای افرادی که اقدام به تیراندازی می‌کنند باید قانون محکم.تر باشد و برای کسی که اقدام به تیراندازی کرده و دستگیر شده است، جریمه بازدارنده‌ای در نظر بگیرند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار