شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: 220 برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود. عادل فرهانیان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در قالب اختصاصی و عمومی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی افزود: در نخستین روز از این هفته فرماندهان نیروهای مسلح و اعضای شورا تامین به دیدار امام جمعه این شهرستان خواهند رفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: آغاز رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف، شرکت منتخب پایگاه دریایی در رژه استان خوزستان، برپایی نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی و برگزاری نمایش صحنه‌ای دفاع مقدس و نمایش خیابانی از برنامه‌های آغازین روز هفته دفاع مقدس در خرمشهر است.

فرهانیان تصریح‌ کرد: برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی و نواخته شدن زنگ دفاع مقدس در مدارس، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همایش تبیین جایگاه ولایت فقیه نیز در دومین روز از این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: نشست هیئت منتظران موعود، برپایی همایش خاطره‌گویی، برگزاری محافل خاطره‌گویی، غبارروبی مزار شهدای خرمشهر و جزیره مینو، برگزاری یادواره شهدا و همچنین اولین نکوداشت سالگرد شهید جهان‌آرا در مسجد جامع خرمشهر نیز در این هفته اجرا می‌شود.

فرهانیان گفت: رژه پنجم مهرماه که با حضور نیروهای مسلح آبادان و خرمشهر برگزار و همایش پیاده‌وری خانوادگی در جاده ساحلی خرمشهر نیز از برنامه‌های ششمین روز هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی اضافه‌کرد: سرکشی از حلقه‌های صالحین ادارات نیز از برنامه‌های آخرین روز هفته دفاع مقدس در خرمشهر خواهد بود. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: در مجموع 220 برنامه در قالب متمرکز، نیمه‌متمرکز و غیرمتمرکز در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار