اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
مديركل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با استقرار چهار ماهه تيم دندانپزشكي " بنياد خيريه نوآوران سلامت تهران" در شهرستان انديكا، چهار هزار و ٥٠٠ دانش‌آموز مقطع ابتدايي و متوسطه اين شهرستان تحت پوشش رايگان خدمات دندانپزشكي قرار گرفتند.
محمد تقي‌زاده اظهارکرد: تیم دندان‌پزشكي بنياد خيريه نوآوران سلامت تهران متشكل از چهار دندانپزشك به مدت چهار ماه در درمانگاه شهر قلعه خواجه انديكا مستقر شدند و كليه دانش‌آموزان پسر و دختر مقطع ابتدايي و متوسطه شهرستان انديكا را تحت معاينات دندانپزشكي و درمان قرار دادند.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان با ارزشمند خواندن تلاش‌هاي خيرخواهانه اين تيم دندانپزشكي، اضافه كرد: دانش‌آموزاني كه تحت پوشش اين طرح رايگان  قرار گرفتند، كليه خدمات دندانپزشكي از قبيل عصب‌كشي، ترميم دندان، پركردن، كشيدن و ... را دريافت كردند.

وي اين اقدام را حاصل پيگيری‌های مديريت آموزش و پرورش انديكا، فرمانداری و شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان دانست و تصريح كرد: در طول زمان استقرار اين تيم پزشكي در انديكا، اياب و ذهاب دانش‌آموزان از مدرسه به محل درمانگاه كاملا رايگان و توسط آموزش و پرورش و با نظارت مديران، معاونين و دبيران مدارس انجام شد. 

مديركل آموزش و پرورش خوزستان بيان كرد: دانش‌آموزان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر براي معاينه و دريافت خدمات دندانپزشكي به درمانگاه منتقل مي‌شدند. همچنین مديران، معاونين و دبيران، اين خدمات دندانپزشكي را دريافت مي‌كردند.

وي خاطر نشان كرد: بهداشت و سلامت دانش‌آموزان يكي از مهمترين اولويت‌هاى آموزش و پرورش خوزستان است كه در اين راستا فعاليت‌هاي مستمري در آموزش و پرورش مناطق و نواحي استان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان از جراحی و درمان رایگان دانش‌آموزان خوزستانی مبتلا به بیماری‌های سر و گردن توسط  تیم پزشکی و جراحی موسسه «خیریه مرهم» طي روزهاي آينده خبر داد و افزود: اين تيم جراحي نيز روزهای هشتم و نهم بهمن‌ماه در استان خوزستان حضور دارند و دانش‌آموزان خوزستانی دارای بیماری‌های شکاف لب و کام را در بیمارستان دزفول تحت عمل جراحی قرار می‌دهند و تا كنون پرونده ٧٠ دانش‌آموز در نوبت جراحي قرار گرفته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار