اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
گروه هنری هَرَنگ روز جمعه (پنج بهمن 97) کارگاه یک روزه طراحی شخصیت در تصویرسازی را توسط راحیل براتی در اهواز برپا می‌کند.
راحیل براتی، از موسسان گروه هنری هرنگ، با اعلام این خبر اظهار کرد: هنر تصویرسازی از شاخه هنرهای کاربردی است که تصویرگر برای بیان ایده‌ها و ادراک خود از عناصر تجسمی به بهترین نحو سود می‌جوید. 
  
وی با بیان این که تصویرساز باید فراگیرد که ضمن ایجاد تصویر و رعایت اصول آن، سلایق مختلف سفارش دهندگان و اذهان عمومی را نیز زیر نظر داشته باشد افزود: کار تصویرگرسازی درواقع تجسم تصویرییک موضوع برای نمایش بهتر فضای مطلب و در نهایت درک بهتر آن است که عناصر بصری را در قالبی زیبا ترکیب نموده و عرضه می‌کند. 
  
براتی خاطرنشان کرد: دنیای تصویرسازی، دنیای متنوعی است؛ از تصاویر بسیار واقع‌گرایانه گرفته تا تصاویری فوق‌العاده ساده و کودکانه. این هنر در حوزه‌های متنوعی کاربرد دارد؛ جلد کتاب‌ها، مقاله‌ها، نشریه‌ها، تبلیغات، کتاب‌های شعر و داستان، بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن و بسیاری موارد دیگر. 
  
او توضیح داد: اگر می‌خواهید تصویرگر یا تصویرساز خوبی باشید، باید بتوانید ایده‌ها و مفاهیم موجود در قالب‌های محتوایی مختلف را با استفاده از تصاویری بیان کنید که آن‌ها را بیشتر توضیح دهند یا تکمیل کنند. به‌علاوه، باید بتوانید بین عناصر مختلف متن و تصویر تعادل برقرار کنید تا همه توجه خواننده فقط به یکی از آن‌ها معطوف نباشد چون قرار است این دو مکمل یکدیگر باشند. 
  
براتی یادآور شد: کارگاه یک روزه تصویرسازی مقدماتی، روز جمعه پنج بهمن 97 ساعت 10 تا 16 در ساختمان گروه هنری هرنگ واقع در خیابان اصلی نادری، بین حق‌بین و گندمی، طبقه سوم برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار