اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح چند پروژه ورزشی و حضور در مراسم افتتاحیه رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی، وارد خوزستان شد.
مسعود سلطانی‌فر امروز (چهارشنبه) از طریق فرودگاه ماهشهر برای افتتاح چندین پروژه ورزشی و همچنین حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی، با استقبال افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسوولان وارد خوزستان شد.

وزیر ورزش قرار است امروز با حضور در شادگان، استخر این شهرستان را به بهره‌برداری برساند. وزیر ورزش در ادامه نیز دکل های برق زمین چمن ورزشگاه شادگان و سالن بدنسازی این شهرستان را افتتاح می کند. همچنین سلطانی فر از ورزشگاه توپچی شادگان بازدید خواهد داشت.

همچنین در ادامه سفر دو روزه سلطانی‌فر به خوزستان، فردا مراسم اهدا وسایل ورزشی جاده سلامت به شهرداران استان خوزستان با حضور او و همچنین استاندار خوزستان برگزار می‌شود. سپس وزیر ورزش برای بازدید از استادیوم شهید مجدیان دزفول، به این شهرستان سفر می‌کند.

آخرین برنامه از سفر دو روزه وزیر ورزش به خوزستان، افتتاح سالن ۲۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک، محل برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی و حضور در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها خواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار