شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برای این هفته فروشندگان موظف هستند مرغ کشتار روز را با قیمت ۱۲ هزار و‌۵۰۰ تومان برای مصرف کننده عرضه کنند.
امید بن عباس با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان برای تعیین قیمت مرغ اظهار کرد: این جلسه با حضوراعضا این قرارگاه و مرغداران با موضوع تعیین قیمت مرغ در استان برگزار و سرانجام در این زمینه برای قیمت مرغ تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفتیم تا کشتارگاه‌ها برای این هفته، مرغ را با قیمت ۱۲ هزار تومان در اختیار فروشندگان در سطح شهرستان‌ها قرار بدهند و فروشندگان نیز موظف هستند مرغ را با قیمت ۱۲ هزار و‌۵۰۰ تومان برای مصرف کنندگان عرضه کنند. 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: تمام فرآیندهای تولید و‌توزیع مرغ توسط مرغداران و کشتارگاه‌ها رصد خواهد شد و از طریق سازوکارهای نظارتی که در نظر گرفته شده، با هرگونه تخلف در این حوزه با جدیت برخورد می‌شود.

بن عباس ادامه داد: واردات مرغ منجمد از خارج از کشور نیز در دستور کار قرار گرفته و بحث‌های کارشناسی آن نیز انجام شده است.

وی بیان کرد: در این زمینه پیگیری‌های لازم در حال انجام است که بتوانیم بازار شب عید و مرغ مورد نیاز مردم تامین کنیم تا قیمت‌ها در شب عید برای مردم مناسب باشد.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار