اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان گفت: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی و چارترکننده‌ها فرق چندانی با یکدیگر ندارند و تقریبا فاصله میان قیمت چارترکننده‌ها و قیمت شرکت‌های هواپیمایی از بین رفته است.
امید خوانساری با اشاره به قیمت بلیت‌های پروازی اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی بلیت‌ها را در روزهای متفاوت با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسانند. در این زمینه به دلیل سیاست‌های هواپیمایی کشور در یک مسیر گاهی قیمت بلیت 200 هزار تومان و گاهی 600 هزار تومان است.

رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان تصریح کرد: در این زمینه گاها ممکن است شاهد آن باشیم که قیمت بلیت یک پرواز چارتری ارزان‌تر از قیمت بلیتی باشد که از سوی شرکت‌های هواپیمایی به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه وجود پدیده گران فروشی در بحث قیمت پروازها مشخص نیست، عنوان کرد: اینکه کف و یا سقفی برای نرخ بلیت‌ها در نظر گرفته نمی‌شود باعث شده است تا نرخ بلیت‌های پروازها شناور باشد و شرایط بازار نرخ‌ها را تعیین می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هواپیمایی کشوری نرخ مصوبی برای پروازها ندارد و بر این اساس نمی‌توان گفت که اگر بلیتی با قیمت بالا به فروش رسید، گران فروشی رخ داده است زیرا بازار شناور است و قیمت‌ها را بازار مشخص می‌کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار