اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
نماینده تام الاختیار استاندار در مرز چذابه:
مدیر امور عراق و نماینده تام الاختیار استاندار در مرز چذابه گفت: در بحث توسعه بارانداز مرز چذابه باید شهرداری را موظف کنیم تا مدیریت بارانداز را به گمرک تحویل دهد تا شاهد بهبود شرایط در این بخش باشیم.
فاضل سلامات شامگاه 8 بهمن ماه در نشست بررسی وضعیت مسایل و مشکلات پایانه مرزی چذابه که در محل معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در بحث توسعه بارانداز مرز چذابه باید شهرداری را موظف کنیم تا مدیریت بارانداز را به گمرک تحویل دهد تا شاهد بهبود شرایط در این بخش باشیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که شهرداری طی یک سال به تعهدات خود در تفاهم‌نامه عمل نکرده، بنابراین باید مدیریت مرز را به گمرکات استان واگذار کند تا گمرکات بتواند با اعمال یک مدیریت یکپارچه، شرایط را برای صادرات بهتر کالا فراهم کند.

مدیر امور عراق و نماینده تام الاختیار استاندار در مرز چذابه تصریح کرد: در بحث مشخص شدن تکلیف سرمایه‌گذارانی که در مرز چذابه اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند باید اقداماتی انجام گیرد تا این سرمایه‌گذاران بتوانند با شرایط بهتری نسبت به نمایش و صادرات کالا اقدام کنند. 

سلامات با اشاره به وضعیت باسکول متعلق به بخش خصوصی در این مرز گفت: این باسکول در نقطه صفر مرزی قرار گرفته است اما از آنجایی که این باسکول غیر مجاز است باید نسبت به جمع‌آوری آن اقدام شود.

وی ادامه داد: مرزبانی با ابلاغ استانداری خوزستان از سرمایه‌گذار این باسکول تعهد گرفته تا طی دو ماه باسکول را جمع‌آوری کند زیرا این باسکول به صورت غیر مجاز بوده و نصب آن مانع روند صادرات شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار