اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام معتقد است، برای برطرف کردن مشکل کمبود بازی در لیگ، بهترین کار برگزار کردن سوپر لیگ و جام حذفی است.
مهران حاتمی در مورد بازی‌های پیش روی تیم پتروشیمی بندر امام در لیگ‌برتر بسکتبال خصوصاً مقابل شیمیدر تهران، گفت: ما همیشه بازی به بازی پیش می‌رویم و در حال حاضر هم همه تمرکز ما روی بازی مقابل تیم رعد پدافند است تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. بازیکنان ما از هر نظر برای حضور در بازی این هفته آماده هستند و تمرین‌های فشرده‌ای را سپری کرده‌اند، امیدوارم نتیجه خوبی را در این بازی کسب کنیم. پس از این بازی به دیدار مقابل شیمیدر فکر می‌کنیم تا با بهترین عملکرد نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال معتقد است تعداد بازی‌ها در لیگ‌برتر کم است و این موضوع به آمادگی بازیکنان ملی‌پوش آسیب می‌رساند. حاتمی در این خصوص گفت: من معتقدم که با توجه به شرایط اقتصادی موجود بهتر بود دو لیگ را برگزار کنیم. ابتدا سوپر لیگی که با ۷۲ بازی به پایان برسد و دوم جام حذفی که با حضور همه تیم‌ها پیگیری شود. با این روش می‌توان مشکل تعداد کم بازی‌های لیگ را برطرف کنیم.

او افزود: این روش می‌تواند باعث بالا رفتن انگیزه در همه تیم‌ها شود ولی باید در کنار این مسابقات جام دیگری هم برگزار شود تا بازیکنان بدون تمرین در این رقابت‌ها حاضر نشوند.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در صورت میزبانی از مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا می‌تواند موفق شود؟ توضیح داد: در خصوص بحث میزبانی و چنین مسائلی باید مدیران تیم تصمیم گیری کنند و بنده در این مورد صحبت نمی‌کنم اما، همه تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتیجه را به عنوان نماینده ایران در این مسابقات به دست آوریم.

حاتمی همچنین در پاسخ به این سوال که تیم پتروشیمی بندر امام برای حضور در مسابقات غرب آسیا چه برنامه‌هایی را خواهد داشت؟ اظهار کرد: ما تیم خوبی داریم و تا اینجای فصل عملکرد قابل قبولی را داشته‌ایم. با این حال باید ببینیم شرایط به چه شکلی پیش می‌رود تا برنامه ریزی‌های نهایی را جهت حضور در این مسابقات انجام دهیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار