شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳

شوشان/ آرش قلعه گلاب در روزنامه کارون نوشت : خبرگزاري‌ها: احمدی‌نژاد در پاسخ به نمازگزاري( در مسجد نارمك) كه از او سوال كرده بود آیا ما می‌توانیم از الان تبلیغات خود را برای چهار سال دیگر شروع کنیم؟ گفت: آیا شما می‌گویید تا چهار سال دیگر امام زمان(عج) نیاید؟ امام زمان تا چهار سال دیگر می‌آید و همه دنیا را اصلاح می‌کند.

در ابتدا: به الزام، قصد ما به هيچ وجه اين نيست كه بخواهيم پاسخ آقاي احمدي ن‍ژاد را داده باشيم، و به اصول هم، پاسخ به امور معنوي و ديني را بايد به زعماي دين سپرد. ولي اين كه تا چهار سال ديگر چه اتفاقي خواهد افتاد را، ما هم مي توانيم همچون آقاي احمدي حدس بزنيم! ولي نه لزوما با عطف به دين، بلكه به عينه، با ارجاع به اجتماع و سياست.

در ادامه: پر واضح است كه مردم ايران درك كرده اند كه راه رسيدن به زندگي بهتر در كشورشان ايران، متوسل شدن به سياستمداراني با ايده هاي اصلاح و اعتدال و عقلانيت است و احتياج به سياستمداراني حرّاف با ايده هاي خيال‌گرايانه ندارند! و به واقع، با همين چشم انداز مي توان متصور بود كه در چهار سال آينده! جوانان جوياي كار و زندگي بهتر در ايران ، از ايده هاي خام انديشانه و

خيال پردازانه ي دولت هاي نهم و دهم! دوري جويند و با توسل به نفس اعتدال در رفتارهاي اجتماعي و ساسي خود، زندگي بهتري را براي خود رقم زنند. به حتم، با عطف به همين رأي و نظر است كه مي توان انتظار داشت در چهار سال آينده! مردم ايران با انتخاب نمايندگان اعتدال گرا و اصلاح طلب در مجلس بعدي ، زمينه را براي رشد و شكوفايي ايراني آباد تر و آزاد تر مهيا نمايند.

در ادامه: البته اين تنها انتظار مردم ايران نيست و نمي تواند باشد. مردم ايران انتظار دارند كه در چهار سال آينده! به تمامي اتفاقات افتاده در هشت سال دولت آقاي احمدي نژاد نيز، با نگاهي نقادانه و كنكاشگرانه نگريسته شود! باشد كه معلوم گردد اقدامات و حرف هاي ايشان تا چه اندازه ميسر گرديد و به ثمر نشست!

در پايان: به دوستداران آقاي احمدي نژاد هم پيشنهاد مي كنيم كه اگر علاقمند هستند براي ايشان از همين اكنون تبليغ نمايند! با سعي بليغ و همت شفيق، تبليغ نمايند! اما اگر انتظار دارند زمان به عقب برگردد و همچنان گفتمان " خس و خاشاك " ناميدن مخالفان! دل صندوق هاي رأي را برُبايد! بايد به ايشان بگوييم: هيچ صندوق بيمه اي ديگر زير بار انتظارات زياد خواهانه‌ي بيمه گرش نمي‌رود!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار