اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سیلاب خوزستان گفت: این سیل همه مردم ایران و خوزستان را نگران کرد. همه باید کنار این مردم سیل‌زده باشند تا مشکلاتشان به سرعت حل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی امروز 12 بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه در مصلی اهواز اظهار کرد: شب و روز جمعه، ساعت‌های مقدسی هستند و برترین اعمال در این روز صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) است و از این رو مردم نباید در این روز از این ذکر غافل بمانند.

وی افزود: این ذکر شکست شکن است و امید و نشاط را برای مردم به بار می آورد. وقتی مردم این ذکر را به زبان می‌آورند، خداوند درهای نیکبختی را به روی آن ها باز می‌کند.

 امام جمعه موقت اهواز با دعوت مردم به رعایت تقوا تصریح کرد: تقوا، خداترسی است و برای رسیدن به با تقوا بودن، نیازمند یک نقشه راه هستیم. 

حاجتی ادامه داد: نقشه راه متقین که قرآن آن را بیان می‌کند، نقشه‌ای است که اگر کسی بر اساس آن حرکت کند، خواه یا ناخواه منجر به قیام و انقلاب می‌شود. 

وی با بیان اینکه برای دستیابی به نقشه راه متقی بودن باید به قرآن مراجعه کرد، تصریح کرد: خداوند نقشه راه متقین را در قرآن کریم ترسیم کرده است. 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه خداوند میفرمایند که باید اهل قیام باشید و قیام کنید، عنوان کرد: بر اساس آیات قرآن مردم باید در صحنه باشند و دیگران را به خیر دعوت کنند. این افراد به بهشت می‌رسند، زیرا بر اساس نقشه راه متقین رفتار کرده‌اند.

حاجتی با بیان اینکه امت اسلام بر همه امت های پیشین برتری دارد، زیرا این امت دارای زبان گویا است، گفت: کسانی که اهل امر به معروف و نهی از منکر هستند، ایمان را در درون خود و جامعه تزریق و تقویت می‌کنند. 

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان ادامه داد: بر اساس آیات قرآن اگر مومنان و متقین در این زمینه در راه خدا گام بردارند و بر اساس نقشه متقین رفتار کنند، صبور باشند و تقوا پیشه کنند، قطعا دشمنان نمی‌توانند به متقین ضربه بزنند، همانطور که هشت سال دفاع مقدس شهید دادیم اما در نهایت پیروزی با ملت ایران بود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سیلاب خوزستان عنوان کرد: این سیل همه مردم ایران و خوزستان را نگران کرد. همه باید کنار این مردم سیل زده باشند تا مشکلاتشان به سرعت حل شود.

وی ادامه داد: از مسولان درخواست دارم تا به مطالبات کارگران مترو اهتمام ورزیده شود و نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام شود زیرا نگرانی‌هایی در این زمینه وجود دارد.

حاجتی با بیان اینکه نقشه های نابودی انقلاب پیش از انقلاب طراحی شده بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در پیدایش، استمرار و نتیجه یک انقلاب بی نظیر بود زیرا دین در این انقلاب عامل حرکت بود.

وی با اشاره به چالش ث‌های داخلی و خارجی کشور اظهار کرد: برخی ها به دنبال سازش با آمریکا هستند اما این کشور در حال افول است و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید کرده است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: ملت ایران یک ملت آماده و هوشیار است و به CFT، FATF و پالرمو امید نبسته است و فقط به خدا، امامان و 14 معصوم توکل و توسل می کند.

حاجتی ادامه داد: امروز ایران اسلامی است که می‌درخشد و مردم آن نیز سختی‌ها را تحمل می‌کنند زیرا در راه متقین هستند و بر آن اساس باید صبور باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز علی رغم همه دشمنی ها و سو ءمدیریت‌ها و بی وفایی‌ها، این ملت ایران است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در صحنه است.

حاجتی خاطرنشان کرد: عده‌ای تهدید می کنند که اگر ملت ایران با ما سازش نکند، ملت ایران گرسنه می ماند، گفت: جواب ملت ایران به آمریکا آن است که ما در مقابل شما خواهیم ایستاد و یک صدا خواهیم گفت مرگ بر آمریکا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار