اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هندیجان گفت: کلاس‎های آموزش رایگان صنایع دستی در این شهرستان در سه رشته آغاز شده است.
ندیمی‎پور با اعلام این خبر افزود: این کلاس‎ها با هدف ترویج و تقویت صنایع دستیِ بومی هندیجان و افزایش اشتغال در حوزه صنایع دستی در سه رشته کپوبافی، صنایع دریایی و چرم‎دوزی در حال برگزاری هستند. 
  
او با بیان این که‎ کلاس‎ها از شنبه (13 بهمن‎ 97) آغاز شده‎اند، مدت هر یک از این دوره‎ها را 100 ساعت عنوان کرد و افزود: ظرفیت کلاس در هریک از این رشته‎ها 12 تا 14 نفر تعیین و کار تدریس کلاس‎ها را نیز اساتید بومی هندیجان برعهده دارند.   
  
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هندیجان اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این کلاس‎ها در سطح شهرستان هندیجان شاهد حضور پررنگ‎تر صنایع دستی بومی در شهرستان باشیم و بر همین اساس صنعتگران نیز بتوانند با همکاری یکدیگر کارگاه‎های تولید صنایع دستی ایجاد و از فراموشی این صنایع جلوگیری کنند. 
  
وی یادآور شد: این کلاس‎ها با همکاری مؤسسه خیریه "ناجیان سبزاندیش هندیجان" برپا شده‎اند و کلاس‎ها نیز در همان محل مؤسسه تشکیل می‎شوند. 
  
ندیمی‎پور اضافه کرد: در پایان هر یک از دوره‎ها به شرکت‎کنندگان در کلاس مدرک معتبر از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هندیجان اعطاء می‎شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار