اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
شوشان - احمد سراج:

زکریا کودک شش ساله اهل منطقه شیعه نشین  الاحساء عربستان  در حالی توسط وهابیون سنگ دل در شهر مدینه و در پیش چشمان مادر ، مظلومانه سر بریده شد که تنها گناهش فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد بود .

مظلومیت زکریای شهید در پیش چشمان مادر در حالی دلهای حق طلبان عالم را به لرزه انداخت که در پیش چشمان مردم شریف و حق طلب اهواز در ۳۱ شهریور امسال ، محمد طه کودک چهارساله به تیر وهابیون سنگ دل به شهادت رسید .

رسانه های بین المللی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا در حالی خود را مدافع حقوق بشر میداند که در برابر هر جنایتی که سعودی های  کودک کش وهابی مرتکب می شوند همواره سکوت کرده اند  و دلار های سعودی مهر سکوت بر دهان آن مدعیان دروغگو زده است .

آمریکایی ها برایشان فرقی ندارد زکریا ی شش ساله در مدینه با شیشه سربریده شود و یا محمد طه چهار ساله  در اهواز مورد اصابت تیرشان قرار بگیرد و یا هزاران کودک یمنی بر اثر بمباران و یا از شدت گرسنگی و  بیماری  ناشی از محاصره سعودی ها و یا کودکان همواره مظلوم فلسطینی توسط اسرائیلی ها  به شهادت برسند. انها خوی استکباری و حیوان صفتشان جز دلار های سعودی نمی بیند .

مستکبرین دنیا طلب در هر برهه از تاریخ در راستای منافعشان به هر جنایتی دست زده اند  چه در پشت درب خانه وحی در کوچه های مدینه و یا بر گلوی کودکی بر  دستان حسین (ع)در کربلا  ۱۴۰۰ سال پیش و یا جنایت محمد طه و زکریای شهید در سال ۹۷ شمسی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار