اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با تلاش گروه های ویژه کار با خطوط برقدار، 14440 مورد عملیات مختلف فنی، بدون اعمال خاموشی در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز انجام شد.
حسن کریمی با اشاره به فعالیت گروه های ویژه کار با خطوط برقدار در سطح شهر اهواز اظهار کرد: این گروهها از ابتدای فعالیت خود تا کنون 14هزار و 440 مورد عملیات مختلف فنی، بدون اعمال خاموشی را در سطح کلانشهر اهواز انجام داده اند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط گروه خط گرم افزود: دستیابی نیروهای شرکت برق اهواز به عملیات کار بر روی خطوط برقدار پس از یکسال تلاش و کسب آموزشهای ویژه در امور نگهداری و تعمیرات شبکه برق فشار متوسط 33 هزار ولت با هدف انجام تعمیرات، اصلاح و نصب تجهیزات بدون اعمال خاموشی و در راستای جلب رضایتمندی شهروندان محقق و اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: عملیات صورت گرفته بر روی شبکه، شامل نصب و تعویض پایه، نصب ترانسفورماتور، نصب سیم های آسیب دیده، نصب مقره، نصب کلیدهای گازی، نصب کلیدRTU دار، نصب کلیدهای جداساز و نصب و اصلاح تیغه جداساز است. 

کریمی ادامه داد: نصب ریگلوزر اصلاح جمپر، باندینگ، اسپیسر، کنکتور و ساپورت، اورهال و برقدارکردن ترانس، تنشن و سکشن خط، باز و بسته کردن جمپر، تعویض کراس آرم، تبدیل طرح، کاورگذاری و انتهایی کردن طرح و... از دیگر عملیات هایی است که توسط نیروهای عملیاتی خطوط گرم اجرایی می شود.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای این مجموعه خاطرنشان گرد: گروه کار با خطوط برقدار در این مدت توانست عملیات این عملیات مد نظر را با 540 هزار و740 دقیقه فعالیت بدون اعمال خاموشی در اهواز انجام دهد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار