اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استان تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه استان در بخش آزادراه رتبه 7 کشور و در بخش بزرگ راه رتبه 5 کشور را دارد، گفت: یکی از اهدافی که باید در افق 1404 برای اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تعریف شود، اعتلای رتبه استان در بخش بزرگراه و آزادراه کشور است.
سیدعلی بحرینی مقدم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان که امروز 28 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حوزه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان شرح وظایف بسیار عریض و طویلی دارد و مدیریت این حوزه نیازمند یک مدیریت جهادی و توانمند در سطح استان است.

وی افزود: استان خوزستان به واسطه ماموریت‌ها و رسالت‌های ملی که بر عهده دارد، دارای بزرگترین اداره متولی امور راه و مسکن است. در این زمینه لازم است تا از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نهایت حمایت انجام گیرد تا این مجموعه بتواند به خوبی نسبت به رسالت‌هایی که بر عهده دارد، عمل کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان وظیفه برنامه‌ریزی عمران منطقه‌ای را به عهده دارد. همچنین مدیریت یکپارچه زمین در خوزستان با توجه به وسعت استان از دیگر مسولیت‌هایی است که بر دوش این اداره کل است و برای انجام آن‌ها نیازمند حمایت‌های وزارتخانه راه و شهرسازی است.

بحرینی مقدم ادامه داد: سازماندهی بازار زمین و مسکن در شرایط امروز اقتصادی کشور یک موضوع پیچیده است که باید با تمام توان در این زمینه گام برداشته شود و توجه ویژه‌ای به این موضوع از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان انجام گیرد. 

وی عنوان کرد: با توجه به وجود سه اثر ثبت جهانی در استان لازم است به بحث هنر معماری در بحث شهرسازی استان توجه و در این زمینه کارگروه‌های ویژه‌ای برای توجه به این مسایل تشکیل شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته کمیسیون امور زیربنایی خوزستان رتبه اول کشور را در مصوبات کسب کرد، بیان کرد: یکی از کمیته‌ها و کارگروه‌های کلیدی در توسعه سرمایه‌ گذاری، رونق و آبادی هر استانی بحث کمیسیون ماده 5 است که در این زمینه توجه بسیاری جدی به این ماده شده است.

بحرینی مقدم با بیان اینکه خوزستان در بخش آزادراه رتبه 7 کشور و در بخش بزرگراه رتبه 5 کشور را دارد، گفت: یکی از اهدافی که باید در افق 1404 برای اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تعریف شود، اعتلای رتبه استان در بخش بزرگراه و آزادراه کشور است و در این زمینه باید تلاش شود تا در بخش آزادراهی شاهد ارتقای رتبه استان باشیم.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار