اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
امام جمعه موقت اهواز:
در مسایلی مانند راه که با جان مردم ارتباط دارد، نباید به دنبال جهت‌گیری‌های سیاسی و مسایل مالی باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمين سیدابوالحسن حسن‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان که امروز 28 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان یک استان ویژه است و باید به آن به صورت ویژه نگاه شود. 

وی با بیان اینکه فضای مجازی در مجموع یک برکت است، افزود: اگرچه فضای مجازی آسیب‌های بسیاری دارد اما باید هنر داشته باشیم و از خوبی‌های آن استفاده کنیم. 

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: به دولتی‌ها و نمایندگان مجلس می‌گویم اینکه در فضای مجازی منت گذاشته می‌شود که خوزستان بعد از تهران بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده است، صحیح نیست. آن زمان که بحث پیشرفت، توسعه و آبادانی با هزینه‌های کمتری انجام می‌گرفت، استان‌های دیگر از این بودجه‌ها بهره‌مند شدند و اکنون بخشی از این بودجه را به خوزستان دادن، منتی بر روی استان نیست.

حسن زاده عنوان کرد: آن زمان که با پول نفت، کشاورزی و پتروشیمی‌های خوزستان استان‌های دیگر به استانداردها نزدیک شدند، اولویت‌ها در خوزستان اولویت‌های دیگری بود. آن زمان که خوزستان در دوران جنگ آسیب می‌دید، استان‌های دیگر حرکت خود را به سمت پیشرفت و توسعه انجام می‌دادند. 

وی ادامه داد: وزارت راه شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از جمله بخش‌هایی هستند که ممکن است آسیب پذیر باشند. در مسایلی مانند راه که با جان مردم ارتباط دارد، نباید به دنبال جهتگیری‌های سیاسی و مسایل مالی باشیم.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار