شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
مدیر اداره جهاد کشاورزی اهواز گفت: مواردی بسیار کم و ناچیز و به صورت انفرادی از حضور ملخ‌های دریایی در مزارع شهرستان مشاهده شده است.
عبدالرضا نیسی با اشاره به مشاهده گونه‌هایی از ملخ دریایی در مزارع اهواز اظهار کرد: مواردی بسیار کم و ناچیز و به صورت انفرادی از حضور ملخ‌های دریایی در مزارع شهرستان مشاهده شده است.

وی افزود: در حال حاضر 26 کارشناس در شهرستان در قالب 8 اکیپ فعال کار ردیابی و دیده‌بانی را در دستور کار قرار داده‌اند و در تلاش هستند تا نسبت به تشخیص و ردیابی این آفت اقدام و در صورت نیاز کار مبارزه را آغاز کنند. 

مدیر اداره جهاد کشاورزی اهواز با بیان اینکه پایش‌ها به صورت 24 ساعته و در همه روزهای هفته در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی از نظر حضور ملخ‌های دریایی در شهرستان وجود ندارد و کشاورزان اطمینان لازم داشته باشند که وضعیت عادی است.

نیسی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد ملخ‌های مشاهده شده در مزارع اهواز بسیار ناچیز بوده، نیازی به آغاز کار مبارزه با این آفت نیست و در صورتی که حضور این ملخ‌ها از حالت انفرادی خارج شوند، مبارزه با آن‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مواردی از ملخ دریایی که تاکنون و به صورت انفرادی مشاهده شده در منطقه غیزانیه اهواز بوده است.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
comment
0
0
comment پایش ها شبانه روزی هستند.
فعلا ک خودکشاورزان نگونبخت ملخ ها را دیده وگزارش کرده اند واقعا که
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار