اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۴۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
اختصاص۱۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به صداوسیما؛ 
شوشان - میثم فروغی‌نیا: 

درجلسه علنی مجلس نمایندگان تصویب کردند از محل صندوق توسعه ارزی ۱۵۰ میلیون یورو یعنی مبلغی حدود ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ به صداوسیما تعلق بگیرد.

این در حالی است که این‌روزها در اوضاع بی سامان اقتصادی که هر کس سازی میزند و جیب‌های مردم هدف قرار گرفته است معیشت مردم دچار مشکل است و اختصاص بودجه برای حل مشکلات اقتصادی مردم واجبتر از صدا و سیمایی است که هر کدام از شبکه‌هایش اسپانسر دارد و هر شب خودرو قرعه‌کشی می‌کند.

متاسفانه برنامه های صداوسیمای کشور اینقدر به روزمرگی رسیده است که به سرعت مخاطبان خود را در جلوی شبکه های ماهواره ای می یابد وفقط هزینه‌ها صرف می کند تا درباره این موضوع همایش برگزار کند.

همایشهای بی نتیجه که از قبل دلیل چرایی آن را به خوبی میداند. صداوسیمای شکست خورده ، امروز از هر درآمدی برای خودش سهم طلب می کند تا برنامه های بی اثر و بدون نتیجه ساخته و تعدادی هنرپیشه نورچشمی را تغذیه کند.

نمونه‌های این برنامه‌ها را میتوان به کارهای طنزی که فقط تخریب دیگران است و مشی هنرمندی را زیر پا می گذارند تا فقط خود را به دیگران نمایان کنند و یا اینکه اجازه انتشار اخبار داخلی را به هر شکل شیوه‌ای دلخواه به خود بدهد.

اما چیزی که تعجب مان را بیش از چیزهای دیگر برانگیخته می کند این است که نمایندگان مجلس چگونه اجازه می دهند این پول کلان از صندوق مملکت به صداوسیمایی که از همه طرف درآمد دارد اختصاص یابد. آن هم در شرایطی که مردم با همه نوع مشکلات دست وپنجه نرم می کنند.

بسیاری از مردم درآمد ماهانه شان کفاف گذران یک هفته از زندگی عادی شان را نمی دهد چه رسد به اینکه یک ماه را سپری کنند. اما مردم از وکلای خود اینگونه انتظار ندارند تا سرمایه های کشور را دست مایه حیف ومیل شدن قرار دهند.البته که صداوسیما باید برنامه سازی کند اما متاسفانه یک جانبه گرایی در این نهاد مهم به گونه ای به مرحله ای ازافراط رسیده است که همه را از خود نا امید کرده است.

 اما آیا این میزان پول نمی توانست باعث شود بسیاری از کارخانه هایی که یا تعطیل شده اند ویا در ورطه سقوط هستند را از رکود نجات داد یا اینکه به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کرد.یا بسیاری از جوانانی که توان ازدواج ندارند و با شرایط امروز جامعه نمی تواند خانه ای برای خود دست وپا کنند را صاحب خانه کرد.قطع به یقین بسیار مشکلاتی را با این پول می توان حل نمود تا به شکم صداوسیمای بی خاصیت برود که مردم را به سخره می گیرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment کشور به غارت رفته شما چه فکری می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار