اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای از 12 اسفند آغاز می‌شود.
غلامعباس بهرامی‌نیا با اعلام زمان پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اظهار کرد: طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی از 25 اسفند شروع می‌شود و به مدت 22 روز تا 17 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیت به صورت اینترنتی و حضوری اجرا می‌شود، افزود: پيش‌فروش اينترنتی بليت‌های اتوبوس‌های مسافری از طريق سايت‌های اينترنتی، دفاتر استانی و دفاتر اختصاصی شركت‌های حمل و نقل مسافر و پيش‌فروش حضوری بليت در محل پايانه‌های عمومی مسافر، دفاتر مركزی و سطح شهری شركت‌های مسافربری انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: جهت تسهیل در تهیه بلیت و ارائه خدمات به مسافران در صورت نياز دفاتر متمركز در سطح شهرها نیز دایر خواهد شد.

بهرامی‌نیا ادامه داد: تعداد 23 پایانه مسافربری فعال در 17 شهرستان خوزستان وجود دارد که در طول ایام تعطیلات نوروزی آماده جابه‌جایی مسافران هستند.

وی خاطرنشان کرد: پایانه‌های مسافربری در سال 97 طی 50 هزار سفر درون و برون شهری تعداد 395 هزار و 284 مسافر را جابه‌جا کرده‌اند که از این تعداد مسافر 62 درصد به صورت درون شهری و 38 درصد به صورت برون شهری جابه‌جا شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به فعال بودن 168 شرکت حمل و نقل مسافر در خوزستان، خاطرنشان کرد: سامانه‌های پیام کوتاه  1000142 و 2000141 برای دریافت هر گونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد شرکت‌های مسافربری برای ارائه بهتر خدمات در نظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار