اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تاکید کرد:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مسیر فعلی کریدور شمال به جنوب از سطح شهر اندیمشک عبور می‌کند و این موضوع باعث کندی تردد خودروها در این محور شده است.

رضا رضایی با اشاره به بازدید از پروژه‌های حوزه راه شهرستان اندیمشک اظهار کرد: پروژه کمربندی اندیمشک یکی از اصلی‌ترین و مهمترین پروژه‌هایی است که در اولویت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان قرار دارد و به جدیت به دنبال اجرایی شدن آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر مسیر فعلی کریدور شمال به جنوب از سطح شهر اندیمشک عبور می‌کند و این موضوع باعث کندی تردد خودروها در این محور شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: کریدور شمال به جنوب تاثیر بسیاری در رونق اقتصادی منطقه دارد و با توجه به این موضوع به دنبال آن هستیم تا هرچه سریعتر شاهد تکمیل این کمربندی در مسیر کریدور شمال به جنوب باشیم.

رضایی عنوان کرد: با تکمیل کمربندی اندیمشک، شاهد کاهش زمان سفر در این مسیر و همچنین کاهش مصرف سوخت، سهولت تردد و افزایش ایمنی راه‌ها خواهیم بود. 

وی ادامه داد: توقع ما از پیمانکار این پروژه آن است که پروژه را با سرعت بیشتری اجرایی و تکمیل کند زیرا تکمیل کمربندی اندیمشک یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم اندیمشک در حوزه راه‌ها است. 

به گزارش ایسنا، پروژه کمربندی انمدیمشک در قالب دو قطعه 8 و 15 کیلومتری و با احداث تقاطع و پل‌های متعدد در این شهرستان اجرایی خواهد شد.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار