اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
مدیرکل انتقال خون خوزستان با اشاره به افزایش مصرف خون و فراورده‌های خونی در اسفندماه و در آستانه سال نو، گفت: مردم اولویت اهدای خود را به تعویق نیندازند و به منظور افزایش ذخیره خون و فرآورده‌های خونی، به مرکز انتقال خون مراجعه کنند.
عبدالعزیز فقهی اظهار کرد: در اسفندماه به دلیل آغاز مسافرت‌ها و خریدهای قبل از عید جهت تدارکات سال نو، آمار اهداکنندگان خون کاهش می‌یابد و اهدای خون به تعویق می‌افتد.

وی با اشاره به افزایش درخواست بیمارستانی در اسفندماه افزود: مصرف خون و فرآورده‌های خونی به علت بالا بودن اعمال جراحی در اسفندماه افزایش می‌یابد و با توجه به نیاز همیشگی به خون و فرآورده‌های آن و بالا بودن آمار تصادفات در سفرهای نوروزی، از مردم جهت اهدای خون دعوت می‌شود تا با مشارکت در این امر خداپسندانه بار دیگر حامی نیازمندان به خون باشند و امید است کسانی که از نعمت سلامتی برخوردارند به شکرانه این نعمت به بیماران نیازمند به عنوان عیدی، خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون خوزستان اظهار کرد: مردم اولویت اهدای خون را به تعویق نیندازند و به منظور افزایش ذخیره خون و فرآورده‌های خونی، به مرکز انتقال خون مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: سازمان انتقال خون به عنوان تنها متولی تامین خون و فرآورده‌های خونی، با تکیه بر نیت خیر و کار خداپسندانه اهداکنندگان خون که برای نجات جان هموطنان خود به مراکز انتقال خون سراسر خوزستان مراجعه می‌کنند، رسالت خود را که همانا تامین خون کافی و سالم است انجام می‌دهد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار