اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا شایسته خدمت هستند، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا، حرکت در مسیر استحکام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش در این مسیر است.
غلامرضا شریعتی در همایش «خادمان شهدا» که امروز، چهارشنبه، ۲۲ اسفندماه به‌مناسبت بزرگداشت روز شهدا اهواز برگزار شد، ضمن بزرگداشت سالروز شهدا، با بیان اینکه خانواده‌های شهدا شایسته خدمت هستند، خطاب به کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بحمدالله خداوند به شما این توفیق را داده است، قدر بدانید و تلاش کنید رضایت این خانواده‌ها را فراهم کنید. این خدمت استحکام نظام مقدس جمهوری اسلانی و تلاش در این مسیر است.

وی با بیان اینکه یاد و شأن شهید بر هیچ‌کس پوشیده نیست، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره جایگاه شهید و وعده‌های الهی خداوند درباره آنها، اظهار کرد: ما در پیچ و خم‌های سخت انقلاب اسلامی که ممکن است به روش‌ها و معادلات عادی حل نشود، دیدیم گشایش حاصل شده است و الحمدلله انقلاب با عزت پیش رفته است. 

استاندار خوزستان افزود:‌این‌ها را به برکت خون شهدا می‌دانم و این شهدا آنقدر درخت سودمند و پرثمر را توانمند و تقویت کرده‌اند که خیلی وقت‌ها با وجود ندانم‌کاری‌ها و اشتباهات و مشکلات ما که مانند تبری است که بر این درخت می‌زنیم، باز هم الحمدلله این درخت قوی و پرثمر است.

شریعتی تأکید کرد: اگر انقلاب مانده و هست و با قدرت ادامه می‌دهد همه به برکت آن از خودگذشتگی‌ها و ایثارها است. تلاش کنیم این مسیر را ادامه دهیم و بازماندگان آن‌ها را تکریم و احترام کنیم و سعی ما بر این باشد که اگر کمک نمی‌کنیم، مانعی در این مسیر نباشیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تکریم شهدا نیاز ماست نه نیاز آن‌ها و حرمت کردن و یاد کردنشان در آن مسیر نیاز امروز ماست، اظهار کرد: این برنامه‌ها برای ما تذکر است و ما را به صراط مستقیم رهنمون می‌کند. دور شدن ما از یاد شهدا ما را از صراط مستقیم دور می‌کند و به سمت انحراف می‌برد. 

وی افزود: امیدواریم با تأسی از راه شهدای گرانقدر؛ کسانی که توفیق پیدا کردند و شایستگی شهادت در راه خدا را یافتند به نحوی عمل کنیم که در مسیر آنها باشیم. همدیگر را تذکر بدهیم، امر به معروف و نهی از منکر کنیم، تا بتوانیم راه شهدا را که راه اصلی پیشبرد اهداف انقلاب است طی کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار