اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
شوشان - فیروز غلامی // رئیس انجمن مهندسان ساختمان خوزستان :

متاسفانه یکی از عوامل مهم  عقب ماندگی استان خوزستان با این همه پتانسیل در حوزه های عمرانی و منابع غنی خدادادی نظیر نفت و گاز و آب و خاک و ..... تصمیمات غلط و کاملا سیاسی در حوزه های عمرانی میباشد.

متاسفانه دست اندرکاران استان بجای استفاده بهینه از پتانسیل بالای جامعه مهندسی  مدیران اجرایی استان را صرفا بر اساس لابی های سیاسی و قومی انتخاب می نمایند و هیچگونه توجه ای به نظر و توان متخصصین ندارند و امروزه در استان علت اسفبار بودن پروژه های عمرانی همین موارد ذکر شده میباشد  که تصمیمات کلان اجرایی استان صرفا توسط سیاسیون و قومیتها رقم میخورد و در این بازی هرگز متخصصین جایگاهی ندارند که این یعنی فاجعه ای به تمام معنی در حوزه های عمران و آبادانی!

تنها راه حل برای شکوفایی عمران و آبادانی ، انتخاب مدیران ارشد اجرایی استان ، استفاده از نقش و جایگاه جامعه مهندسی میباشد که میبایست دست اندرکاران استان خصوصا استاندار انتخاب مدیران اجرایی را منوط به نظر مستقیم جامعه مهندسی و صاحب نظران این حوزه نماید ولی متاسفانه امروزه لابیهای سیاسی و سهم خواهی اجازه چنین کاری را نمیدهد و نتیجه آن اوضاع فلاکت بار در وضعیت عمران و آبادانی استان میباشد!

ما جامعه مهندسی به عنوان مدعیو العموم در حوزه های عمرانی به دست اندرکاران استان خصوصا استاندار هشدار میدهیم بخاطر جلوگیری از عقب ماندگی  روزافزون عمران و آبادانی در استان برای یکبار هم که شده دست از لجاجت بردارند و کلیه تصمیم گیریها در امورات عمرانی از قبیل انتخاب مدیران اجرایی ارشد و توجیه اقتصادی پروژهای عمرانی و نظارت عالیه را با محوریت جامعه مهندسی انجام دهند!

انتشار همگانی و پاسخگویی شفاف به شما مردم از طرف جناب استاندار را خواهانیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار