اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
نصیری عنوان کرد:
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌‌که به محض تایید گزارش بازرسان درخصوص افزایش نرخ شهریه از سوی باشگاهی، سریعا برخورد لازم صورت می‌گیرد، گفت: در همین راستا سه چهار باشگاه طی چند روز آینده پلمب خواهند شد.
ابراهیم نصیری اظهارکرد: همین امروز نیز خود من باتوجه به خبرهایی موثق درخصوص این‌که چند باشگاه ورزشی در اهواز بدون هماهنگی اقدام به افزایش بی‌رویه نرخ شهریه داشته‌‌اند از رییس اداره‌ ورزش و جوانان اهواز خواستم که سریعا موضوع را بررسی کند زیرا تا زمانی که نرخ‌نامه جدید با هماهنگی سازمان صنعت و تجارت استان تایید نشده باشد، هیچ باشگاهی حق افزایش شهریه را ندارد.

وی با بیان این‌که مدیرکل ورزش و جوانان استان و خود من با حساسیت این موضوع را دنبال می‌کنیم و در صورت مشاهده تخلف از سوی باشگاهی با آن برخورد لازم صورت می‌گیرد، گفت: بازرسی از باشگاه‌ها در سال 98 آغاز شده است و آقای حیدری نیز کار را کاملا رصد می‌کند. همچنین در این راستا و باتوجه به تخلفات صورت گرفته، طی چند روز آینده نیز سه چهار باشگاه پلمب می‌شوند. 

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: در برخورد با باشگاه‌ها هیچ ملاحظه‌ای نخواهیم داشت و با آن‌ها برخورد لازم و جدی خواهیم داشت زیرا باید مردم را رعایت کرد. در هر صورت به محض تایید گزارش بازرسان مبنی بر تخلف از سوی باشگاهی، برخورد لازم، به موقع و سریع صورت می‌گیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار