اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت : 
اختلافات سیاسی حامیان دولت، بر سر تقسیم کیک قدرت در مدیریت اجرایی استان خوزستان، موجب شده که استانداری از وجود دو معاونت عمرانی و امنیتی، در بحبوحه ی بحران مهلک و نفسگیر سیلابی محروم بماند.

علی ایحال،شکل مدیریت بیشتر میدانی و کمتر ستادی دکتر شریعتی و تک هسته ای بودن سیستم تصمیم گیری در ستاد بحران، باعث گردیده ما با سه شکاف عمده در اجرای مهار بحران سیلابی مواجه شویم.

۱- چالش در بحث انسجام مدیریتی که اکنون با آن مواجه هستیم که این چند روز از زبان خود استاندار می شنویم و با نوع بخشنامه هایی که صادر می کند در حقیقت خود در بیان این دغدغه، اعترافی بس عریانی را در امر موازی کاری ها و مکرر پردازی ها دارد.

۲- مقاوم سازی امنیت بحران، نکته ی مهم دیگری است که بقول یکی از دوستان خلاء آن را در هنگام وقوع حوداث مترقبه مثل سیل، زلزله و ریزگردها، بهتر می توانیم ملاحظه کنیم، یعنی آنچه ایشان آن را  مقوله ای بنام ابتکارات مدیریتی در مقابله با مهار بحران می خواند و با زبان طنز بیان می کرد: که علی ماشاءالله از سوی دیگر با سیل ابتکارات جور واجور افراد متخلف، سارق و متجاوز به حقوق اجتماعی مواجه ایم، که باید متولیان حفظ امنیت در هنگام بحران به مقاوم سازی آن توجه نمایند.

۳- چالش عمده ی دیگری که می تواند بعنوان  آسیبی جدی در مدیریت بحران سیلابی خوزستان سرباز نماید و اکنون کم و بیش با آن دست و پنجه نرم می کنیم، فقدان سخنگوی واحد اطلاع رسانی و عدم ستاد قویی و کارآمدی در این خصوص است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار