اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
ملی‌پوش تپانچه:
ملی‌پوش خوزستانی تپانچه با اشاره به عملکرد موفق تیراندازی استان، گفت: در حال حاضر خوزستان در تیراندازی کشور حرف برای گفتن دارد و مطمئنا می‌توان در آینده به حضور نفراتی از این استان در تیم‌ملی نیز امیدوار بود.
وحید گلخندان درخصوص آمادگی‌اش برای حضور در رقابت‌های جام جهانی آلمان، اظهارکرد: تیم تیراندازی بانوان به تازگی از مسابقات جام‌جهانی چین برگشته است که خانم سبقت‌الهی در تپانچه فینالیست شد اما در نهایت با کسب مقام هشتمی نتوانست به سهمیه المپیک برسد. تیم یک دو روز استراحت می‌کند و سپس تمرینات تیم بانوان و آقایان به صورت جدی و محکم آغاز می‌شود تا برای جام ‌جهانی آلمان آماده شویم. خدا را شکر کیفیت اردوهای تیم‌ملی نیز خوبی است.

وی بیان کرد: جام‌جهانی آلمانی نیز کسب سهمیه المپیک است. کار در این رقابت‌ها بسیار سخت است، چرا تمام کشورها قوی وارد مسابقات می‌شود و براین اساس نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. شاید یک نفر ورودی بسیار خوبی را ثبت کند ولی وقتی وارد فینال می‌شود نتواند نتیجه قابل قبولی کسب کند. در هر صورت تلاش من کسب سهمیه است و با این هدف نیز در جام‌جهانی شرکت ‌می‌کنم.

ملی‌پوش خوزستانی تپانچه در ارزیابی از وضعیت تیراندازی استان نیز گفت: خدا را شکر این رشته در خوزستان با توجه به حضور مسوولانی فعلی که در هیات مشغول به کار هستند، مطمئنا آینده درخشانی خواهد داشت. کسانی که در راس کار هستند، دست به دست هم داده اند تا چرخ تیراندازی حرکت کند که خدا را شکر تاکنون نیز در این امر موفق بوده‌اند و مطمئنا خوزستان روزهای درخشانی در این رشته خواهد داشت.

وی بیان کرد: شرایط تیراندازی خوزستان نسبت به گذشته بسیار متقاوت شده است و اکنون خوزستان در کشور حرف برای گفتن دارد و این می‌تواند نوید روزهای خوب در تیراندازی خوزستان باشد. در این استان لیگ تیراندازی برگزار می‌شود و شاید تعداد استان‌هایی که این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند به تعداد انگشتان یک دست نباشد، در حالی که خوزستان چندین سال است که لیگ استانی را برگزار می‌کند.

گلخندان گفت: نفرات زیادی در لیگ خوزستان تیر می‌زنند که برخی مواقع نیز رکوردهای خوبی به ثبت می‌رسد، ضمن این‌که هیات خوزستان در بخش پایه بسیار خوب کار می‌کند. به نظرم باتوجه به عملکرد موفق تیراندازی خوزستان، از این  استان در کشور بیشتر خواهید شود و مطمئنا می‌توان به حضور نفراتی از این استان در تیم‌ملی نیز امیدوار بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار