اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
سرمربی تیم فوتبال خوزستان از علیرضا منصوریان به عنوان یکی از بهترین مربیان جوان ایران یاد کرد.
افشین قطبی، در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: دیشب از شهر زیبای اصفهان لذت بردیم. برای این بازی خیلی خوشحال هستیم چون سرمربی حریف، علیرضا منصوریان است که برادر و دوست عزیز من است. او مربیگری‌اش را با من شروع کرد. او هم افتخار من است و هم افتخار ایران. او یکی از بهترین مربیان جوان ایران است. خوشحالم او را بعد از هشت سال دوباره از نزدیک می‌بینم.

سرمربی فولاد در ادامه گفت: رقابت ما و ذوب‌آهن حساس است چون فاصله بین دو تیم نزدیک است. من احساس می‌کنم بازی خیلی زیبا و قشنگ خواهد بود. به من گفته‌اند که خیلی از مردان و زنان خوزستانی اینجا زندگی می‌کنند. من آن‌ها را به تماشای بازی در ورزشگاه دعوت می‌کنم.

او ادامه داد: وقتی من به فولاد آمدم، تیم شرایط بدی داشت و نتایج خوبی نگرفته بود و ما توانستیم با تلاش باشگاه و همکاری با مدیران و بازیکنان یک تیم خوب بسازیم. ما یک نمایش در سطح بالا در همه بازی‌ها نداشتیم. نتوانستیم با کمترین تلاش بهترین نتیجه‌ها را بگیریم. تا رسیدن به این نقطه نیاز به شخصیت‌هایی داریم که هم تجربه و هم کیفیت دارند. فکر می‌کنم بازیکنان ما بیشترین تلاش خود را کردند. من از همکاری با آن‌ها لذت بردم. آن‌ها مثل برادرم هستند. درون تیم ما یک عشق خوب وجود دارد. به همین دلیل است که در رتبه ششم مانده‌ایم. ما هفت امتیاز از تیم‌های بالای جدول گرفتیم. این خیلی نتیجه خیلی خوبی است. در دو بازی باقی مانده می‌خواهیم به گونه‌ای باشیم که فصل را با رتبه ششم به پایان برسانیم. برای فصل بعد هم صحبت‌هایی داشتیم و این صحبت‌ها ادامه دارد. من دوست دارم در باشگاهی کار کنم که انگیزه‌اش با انگیزه من هماهنگ باشد. دوست نداشتم در باشگاهی باشم که انگیزه من بیشتر از انگیزه بازیکنان باشگاه باشد. این باید برای من شفاف‌تر بشود.

قطبی اضافه کرد: از لحاظ حرفه‌ای بودن، فوتبال ما خیلی پیشرفت کرده است. از نظر فنی و جسمانی و زیرساخت بهتر شده است. البته هنوز خیلی کار دارد ولی ما در این هشت سال پیشرفت کرده‌ایم، گرچه هنوز باید پیشرفت کرد. این کار احتیاج به مدیرانی دارد که فوتبال روز و احتیاجات مربی و بازیکنان را درک می‌کنند. سرعت فوتبال ما می‌تواند بیشتر شود. می‌توانیم بازی‌های جذاب بیشتری انجام بدهیم. اگر واقعیت‌ها را بخواهم بگویم، فوتبال ما از ۹۰ دقیقه، ۲۰ دقیقه‌اش شبیه‌سازی یک بازیکن است که روی زمین خوابیده، ۲۰ دقیقه‌اش دعوای دو تیم است و ۲۰ دقیقه هم توپ بیرون از زمین است. فوتبالی که ۳۰ دقیقه باشد جذاب نیست. در ژاپن یک کار قشنگ کرده بودند. آن‌ها خیلی انگیزه داشتند که حداقل ۶۰ دقیقه بازی در جریان باشد. ما باید سعی کنیم با سرعت بیشتری بازی کنیم. البته کیفیت زمین تأثیر دارد. در خیلی از شهرها کیفیت زمین مناسب نیست.

سرمربی فولاد در مورد ذوب‌آهن هم بیان کرد: منصوریان یک روحیه پیروزی در تیم شکل می‌دهد. او در زمان بازی‌گری هم خیلی جنگجو بود و این تفکر را در تیم ذوب‌آهن آورده است. آن‌ها به خاطر بازی‌هایی آسیایی در ترکیبشان تغییراتی ایجاد می‌کنند و این طبیعی است و انگیزه همه را بالا نگه می‌دارد. ذوب‌آهن همیشه مدیریت خوب و بازیکنان با کیفیتی داشته است.

او در مورد مصدومان و محرومان تیمش هم بیان کرد: محروم نداریم اما اجازه بدهید در مورد مصدومان چیزی نگویم تا منصوریان بیشتر کار کند و سردرد بیشتری داشته باشد (با خنده).
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار