شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: بیش از ۵۰۰ هزار بیمار در سال گذشته برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به بیمارستان گلستان اهواز مراجعه نمودند.

شوشان: میثم معزّی اظهار کرد: این آمار شامل مراجعان مجتمع اورژانس در بخش‌های اورژانس حاد، اورژانس‌های تحت نظر و بیماران سرپایی است و سال گذشته این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز ارجاع در جنوب غرب کشور، خدمات درمانی مطلوب و شایسته‌ای به مصدومان حوادث ترافیکی، بیماران سرطانی، قلب و عروق، جراحی قلب، جراحی عروق، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، اعصاب داخلی، روماتولوژی، اعصاب و روان، کودکان، کلیه و مجاری ادراری، پزشکی هسته‌ای نه تنها حوزه استان خوزستان بلکه استان‌های همجوار جنوب غرب کشور ارائه نموده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز افزود: مجموعه‌ی دپارتمان رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان گلستان نیز با توجه به حضور اساتید پرتودرمانی و سرطان‌شناسی و همچنین دارا بودن بخش‌های رادیوتراپی(پرتودرمانی)، شیمی‌درمانی(دارو درمانی) و براکی‌تراپی(پرتودهی داخلی)، بیمارستان گلستان اهواز را به مهم‌ترین مرکز درمان سرطان در جنوب غرب کشور، در سال گذشته خدمات قابل توجه و شایانی به این بیماران ارائه نمود.

وی افزود: بیمارستان گلستان اهواز، پیشرفته‌ترین مرکز تصویربرداری پزشکی کشور را داراست و به عنوان اولین مرکز آنژیوگرافی، ام.آر.آی، سی.تی.اسکن و پرتودرمانی در خوزستان و چند استان همجوار، چندین دستگاه رادیولوژی، آنژیوگرافی، پزشکی هسته‌ای، سی.تی.اسکن، سونوگرافی و ام.آر.آی در این مرکز وجود دارد.

وی گفت: در سال گذشته مجتمع درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان با تعرفه‌ی دولتی و حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص و عضو هیئت علمی در بیش از ۴۰ درمانگاه در شیفت‌های صبح و عصر، با استقبال و حجم مراجعه‌ی کم نظیر، یکی از پرمراجعه‌ترین مراکز درمانگاهی در کل کشور بود و هم‌اکنون آماده ارائه خدمات به مردم شریف استان خوزستان می‌باشد.

دکتر معزی تصریح کرد: همچنین این بیمارستان اصلی ترین محل ارجاع و پذیرش بیماران بدحال نیازمند به تخت مراقبت‌های ویژه (I.C.U) در سرویس‌های مختلف پزشکی، از سراسر استان خوزستان است.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز با اشاره به استاندارد زمان‌بندی رسیدگی به بیماران در اورژانس گفت: با انجام سطح‌بندی(تریاژ)، فرآیند درمان بیماران را از لحاظ زمان رسیدگی برنامه‌ریزی می‌شود بطوری که با توجه به نوع آسیب، در زمان‌‌بندی‌های استاندارد پزشکی اورژانس، خدمات لازم ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: توجه به این نکته که بیماران اورژانس، ممنوع‌الملاقات هستند، بسیار حائز اهمیت است و بی‌شک عواملی همچون حضور بی‌مورد و ازدحام همراهان در محیط بیمارستان و بر بالین بیمار و محیط بیمارستان موجب بروز اختلال در روند رسیدگی به بیماران خواهد شد.

مدیر اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه تصریح کرد: مراجعان محترم می‌توانند هر گونه پیشنهادها، نظرات مفید و انتقادات خود را از طریق واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان گلستان اهواز، با تلفن مستقیم ۳۳۷۴۳۰۸۷-۰۶۱ و سامانه‌ی پیامکی ۳۰۰۰۷۲۰۱۶، با ما در میان بگذارند./
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار