اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
شوشان - نوید قائدی :
بعد از برکناری آقای کتانباف شهرداری اسبق اهواز بارأی اکثریت اعضای شورای شهر،در رسانه‌های خبری استان خبری مبنی بر لیست تحمیلی اعضای شورا به شهردار جهت انتصاب تعدادی از افراد منتشر شد و عنوان گردید درصورتی‌که شهردار با انتصاب این افراد موافقت می‌کرد استیضاح انجام نمی‌شد و شهردار در سمت خود باقی می‌ماند.

اما متأسفانه بعد از انتشار این خبر مهم و اساسی که در واقع قلب ماهیت و عملکرد اعضای شورا را نشانه رفته است تا کنون پاسخ شفاف و روشنی در این زمینه از سوی اعضای شورا یا سخنگوی ایشان(اگر دارند) ارائه نشده است و جناب آقای کتانباف هم که قطعاً از انتشار این خبر مطلع است تاکنون مطلب را تکذیب نکرده‌اند. 
جای سؤال و تعب از خانواده مطبوعات و رسانه های بومی این است که چرا پیگیر موضوعی به این مهمی نیستند تا حقایق روشن شود، که آیا این خبر واقعاً صحت دارد یا خیر و اگر صحت دارد چرا اعضای شورا تاکنون جواب شفاف و قانونی نمی‌دهند. 
قابل‌ذکر است جواب رسمی به این سؤال می‌تواند ماهیت اصلی افکار و عقاید و عملکرد اعضای شورای شهر اهواز را روشن و در آینده روند کاری شورا و شهرداری و همچنین نظر شهروندان در خصوص اعضای فعلی شورا بسیار مهم و مؤثر باشد. 
خواهشاً دوستان رسانه به‌عنوان امین مردم از این موضوع به‌راحتی عبور نکنند، شورا و شهرداری طی چند دوره قبل و این دوره آبستن حوادث ناخوشایند زیادی بوده اند که به طور مستقیم بر سطح کیفیت زندگی شهروندان تاثیر داشته و لازم است این مهم مورد واکاوی دقیق و جدی قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار