اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول:
رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: کرسی های آزاداندیشی باعث حیات اجتماعی و سیاسی دانشگاه است و دیدگاه ما نسبت به کرسی‌های آزاداندیشی مثبت می باشد.
دکتر محمدرضا عصاری در خصوص سخنان اخیر مقام معظم رهبری پیرو کندی فعالیت‌های سیاسی و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی اظهار کرد: یکی از زمینه های طراوت و نشاط دانشگاه، فعالیت‌های دانشجویی است؛ به گونه‌ای که حیاتی اجتماعی و سیاسی برای دانشگاه دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری همیشه نگاه خاص و ویژه به قشر جوان دارند و تاکید می کنند جوانان در صحنه حضور یابند، چرا که بصیرت جوانان را ضامن مسیر انقلاب می‌دانند.

عصاری در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی بیان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی توسط دانشجویان برگزار می شود و تا به حال دانشگاه مخالفتی با اجرای کرسی‌ها در چارچوب قوانین نداشته است، چرا که دیدگاه ما نسبت به کرسی‌های آزاداندیشی مثبت است.

رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، باید فعالیت‌های دانشجویان به روند گذشته بازگردد؛ همچنین عوامل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشگاه صنعتی جندی شاپور به این باور ایمان دارند که نقد می تواند در جهت اصلاح امور بسیار مفید و سازنده باشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار