شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
به نظر می‌رسد آقای علاسوند در اداره جلسات از توان لازم برخوردار نیست چراکه مدیریت جلسه باید کسی باشد که بتواند به خوبی جلسه را اداره کند.

شوشان: یک عضو شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه در انتخاب کمیسیون‌ها همه چیز از قبل به صورت غیر کار‌شناسی بسته شده است.

سید محمدجواد رضوی در اظهار کرد: از اینکه کاری در شورا به دست من نیست ناراحت نیستم چرا که دیگر از این فاز گذشتم که بخواهم بگویم آرزو بر جوانان عیب نیست.

وی بیان کرد: وقتی در کمیسیون حقوقی و املاک یک نفر مثل حسین حیدری را که کار‌شناس مسائل حقوقی بوده راه نمی‌دهند من چه استنباطی باید داشته باشم.

این عضو شورای شهر اهواز افزود: اگر ما آمده‌ایم در شورا که دوباره جایگاهی پیدا کنیم کاملا غلط است. من با کسی مشکل ندارم اما این راه خدمت نیست.

وی با بیان اینکه در انتخاب کمیسیون‌ها همه چیز از قبل به صورت غیر کار‌شناسی بسته شده است، افزود: اگر اعضای شورای شهر از نظر کاری با یکدیگر تفاهم داشته باشند نباید با یکدیگر بر سر ادامه جلسه مشاجره کنند.

وی در ادامه به مدیریت جلسه اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد آقای علاسوند در اداره جلسات از توان لازم برخوردار نیست چراکه مدیریت جلسه باید کسی باشد که بتواند به خوبی جلسه را اداره کند.

وی در خصوص شایعات مبنی بر رد صلاحیت شهردار اهواز گفت: شاید شهردار جدید از دید من شاخص‌های لازم را نداشته باشد اما در کل دلم نمی‌خواهد که بار دیگر شهرداری اهواز در یک دست انداز پر پیچ و خم فرو افتد.

رضوی ادامه داد: به نفع شهر اهواز نیست که مجددا در دست انداز انتخاب شهردار بیافتد بلکه باید آرامشی ایجاد کرد که شهرداری کار خود را انجام دهد.وی در خصوص انتخابات انجام شده در شورای شهر بیان کرد: انتخابات صورت گرفته در شورا یک سناریویی بوده که پرده اول آن انتخاب رییس شورا و پرده‌های دوم و سوم آن انتخاب شهردار و اعضای کمیسیون‌ها بود و خدا کند که به پرده سوم ختم شده و دیگر شورا به کار اصلی خود بپردازد. عضو شورای شهر اهواز خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه در اینکه شورا از ریل خارج نشود بسیار موثر و نقش به سزایی دارد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
4
comment حرف کاملا درستیه.
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
comment
2
0
comment شما بودید خوب اداره می کردید با این همه سهمی که می خواهید
comment
محمدعلی جدیدالاسلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
comment
0
0
comment 3پرده اول که اجراشد مقدمه بودتاسناریوکلیدبخورد.بخصوص دربخش املاک.عضومحترم اگربه تعهداتت پایبندی استعفابده تازنگ خطربرای شورا بصدادراید.غیرازاین شماهم بایدپاسخگوباشی
comment
حاجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
comment
0
1
comment احمد آقا ندانسته حرف بیجا نزن لطفا و همه مردم خوزستان آقای سید محمد جواد رضوی رو میشناسن . ایشون فقط برای خدمت اومدن نه مثل بعضی از اعضای شورا که برای مال اندازی اومدن . اینو بدون که شواهد معلومه که زد و بند شده بین عده ای از اعضای شورا . اگر اینجور نبود از بدنه خود شهرداری استفاده میکردن برای سمت شهردار . این همه متخصص وجود داره توی شهرداری چرا به چشم اعضای شورا نمیان ؟ چون بدرد باندبازیاشون نمیخورن . همین آقای دکتر صفری رو چرا نمیزان؟ مگر کم تجربه هستن؟
comment
ميلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
comment
1
0
comment البته آقاي رضوي حق داره آخه كمسيون املاك خيلي درآمد داره ...در ضمن آقاي حاجي يجوري ميگي تمام مردم خوزستان آقاي رضوي را ميشناسند ايشون چه كاره بود ريس جمهور بود نه عزيز دلم ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار