شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
شوشان: نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شوشان گفت: برای انتخاب استاندار خوزستان ۷ گزینه در دستور کار نمایندگان قرار دارد و مشغول رایزنی با آنها و وزارت کشور هستیم.

سید شکرخدا موسوی در گفت و گو با شوشا اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان 7 گزینه را برای انتخاب استاندار این استان در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: البته ممکن است پس از بررسی های انجام شده توسط مجمع نمایندگان استان خوزستان این گزینه ها به 5 نفر کاهش یابند.

شکر خدا موسوی گفت: در روزهای آینده جلسه مجمع نمایندگان خوزستان با رحمانی فضلی وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در این جلسه نمایندگان استان با وزیر کشور گزینه های پیشنهادی استانداری خوزستان به وی معرفی شوند.

وی تاکید کرد: استاندار خوزستان از بین گزینه هایی که مجمع نمایندگان استان خوزستان به وزیر کشور معرفی می شوند انتخاب خواهد شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
comment
0
0
comment اخبار متواتری از احتمال انتصاب محمد جعفر صرامی فرماندار سابق اهواز شنیده می شود . صرامی که بدون شک می توان او را در زمره یکی از توانمندترین مدیران دوره اصلاحات در استان خوزستان قلمداد کرد دارای روابط نزدیکی با سید شریف حسینی نماینده اهواز می باشد و حتی گفته می شود در صورت معرفی ایشان توسط دولت ، این انتخاب با استقبال سید شریف حسینی و برخی دیگر از نمایندگان مواجه خواهد شد . لازم به ذکر است آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهوری هم از آقای صرامی شناخت کامل دارد و گویا در دوره تصدی گری استانداری اصفهان ، آقای صرامی یکی از گزینه های دکتر جهانگیری برای معاونت سیاسی بوده است .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
comment
1
0
comment آقای مهندس ساعدی با 20 سال سابقه نمایندگی مجلس ، ریاست کمیسیون ، عضویت در هیئت رئیسه مجلس گزینه مناسبی است که ظاهر کار انتصاب ایشان تمام شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار