شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۲:۵۵
یکی از نکات جالب این بازی حضور مهرداد میناوند ملی پوش قدیمی فوتبال ایران است که برای سومین بار با حضور در ورزشگاه تختی اهواز بازی تیم استقلال خوزستان را از نزدیک دید.

بازی دو تیم استقلال خوزستان و صبای قم در حالی شامگاه جمعه در ورزشگاه تختی اهواز به پایان رسید که تشویق عجیب محسن قهرمانی داور فوتبال کشور یکی از نکات عجیب بازی بود.

در دقایق پایانی بازی داور میدان ایمان مبعلی را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد و همین امر باعث شد هواداران استقلال به نشانه اعتراض به این تصمیم فرشید افشار اقدام به تشویق محسن قهرمانی کردند.

این بازی در حالی به سود استقلالی ها به پایان رسید که تا دقایق پایانی بازی، هواداران استقلال امیدی برای گلزنی تیمشان نداشت و همین امر باعث شد در دقایق آخر بازی بازهم تعدادی از تماشاگران انگشت اتهام را به سمت ویسی نشانه روند و با سردادن شعار به شدت خواستار جدایی او از تیم بودند.

این اعتراض ها در حالی از سوی برخی از تماشاگران به گوش می رسید که تیم استقلال در دقایق پایانی فشار زیادی را به حریف وارد کرد تا اینکه ارسال ایمان مبعلی برای سهراب بختیاری زاده، گل برتری استقلالی ها را به دنبال داشت تا معترضان موضع خود را تغییر دهند و تیم خود را تشویق کنند.

یکی از نکات جالب این بازی حضور مهرداد میناوند ملی پوش قدیمی فوتبال ایران است که برای سومین بار با حضور در ورزشگاه تختی اهواز بازی تیم استقلال خوزستان را از نزدیک دید.

آخرین بازی روز دوم از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را تیم‌های استقلال صنعتی خوزستان و صبای قم برگزار کردند. در این دیدار که از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد تیم استقلال صنعتی برابر حریف خود به برتری دست یافت.

سهراب بختیاری زاده در دقیقه 90 گل سه امتیازی را برای میزبان به ثمر رساند. در دقیقه 93 این بازی نیز ایمان مبعلی از تیم صنعتی خوزستان کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد.

با این تساوی تیم استقلال صنعتی 12 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. تیم صبای قم هم با 13 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی ایستاد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار