اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: یکی از مشکلاتی که در راه توسعه پست‌های برق شهری در شهرهای خوزستان خصوصا کلانشهر اهواز وجود دارد، تخصیص ندادن زمین مورد نیاز برای ایجاد پست‌های جدید یا وجود معارضین است.
محمود دشت بزرگ با انتقاد از عدم همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی برای تخصیص زمین به شرکت برق منطقه‌ای در کلانشهر اهواز اظهار کرد: به منظور توسعه شبکه برق استان و به ویژه شهرستان اهواز نیازمند در اختیار داشتن زمین مناسب هستیم و این کار باید با همکاری دستگاه‌ها انجام و زمین مناسب در اختیار شرکت برق منطقه‌ای خوزستان قرار داده شود.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در راه توسعه پست‌های برق شهری در شهرهای خوزستان خصوصا کلانشهر اهواز وجود دارد، تخصیص ندادن زمین مورد نیاز برای ایجاد پست‌های جدید یا وجود معارضین است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: در شهرستان اهواز در قسمت‌های مختلف شهر، تراکم سازی و بلند مرتبه‌سازی ساختمان در حال انجام است، بدون اینکه متولیان شهری در نظر بگیرند که برای وارد کردن مصرف کننده جدید به شبکه برق، نیاز به ظرفیت سازی جدید در حوزه برق است.

دشت بزرگ ادامه داد: زمانی که متولیان شهری به ساخت‌وسازها مجوز می‌دهند، باید به فکر زمین‌هایی برای ایجاد پست‌های برق نیز باشند و به همین دلیل در نظر گرفتن قطعه‌های زمین و هماهنگی‌های بین بخشی برای ایجاد پست‌های جدید برق دارای اهمیت ویژه‌ای است که باید از سوی مسولان مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: همراهی نکردن ارگان‌های شهری در کلانشهر اهواز در سالیان گذشته باعث شده تا ظرفیت سازی‌های جدید در اهواز به کندی پیش برود و پست‌های این شهر در فصل گرم با پرباری بعضا بالای 90 درصد همراه باشند و هر از گاهی خاموشی‌های ناخواسته‌ای ناشی از آسیب تاسیسات به وجود بیاید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: در صورت هم افزایی ارگان‌های شهری و همکاری آن‌ها با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، یکی از موانع جدی توسعه شبکه برق کلانشهر اهواز و استان خوزستان که مربوط به تخصیص ندادن زمین برای ایجاد ایستگاه برق جدید است، برطرف خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار