امام علی (ع): كسى كه دانشى را زنده كند هرگز نميرد.
به گزارش شوشان ، این مقام مسئول راه های استان گفت: به دلیل فروخته شدن سهام شرکت فولاد خوزستان دو خطه کردن خطوط زمینی اجرایی نشد، در حالی که خوزستان استان فلات است ومی تواند خطوط مان را پرسرعت کنیم. این طرح اعتبار و مصوبه دولت را هم در اختیار دارد.
مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره راه وشهرسازی خوزستان با اشاره به وجود 7 فرودگاه در استان عنوان کرد:2 فرودگاه غیرفعال و 2 فرودگاه هم اختصاصی است . بزرگترین مشکل فرودگاه های استان هم ، فرودگاه اهواز است که مساحت آن توانایی این حجم جابجایی را ندارد.
وی اضافه کرد: زمینی به مساحت 1240 هکتار برای فرودگاه جدید اهواز در نظرگرفته شده است که قرار شد شرکت نفت آن را احداث کند اما تا الان قدم موثری برداشته نشده است.
به گفته سیف به واسطه عدم سرمایه گذاری مناسب،شرق استان دچار عقب ماندگی تاریخی است که این به خاطر توانمندی کمتر آن است.
عضو شورای حمل ونقل استان شبکه راه های استان را به لحاظ تاریخی دارای عدم تعادل خواند و افزود: به لحاظ تراکم راه رتبه یازدهم کشوری هستیم و جاده های استان دارای اشکالات اساسی هستند.
سیف عنوان کرد: از لحاظ تعداد متوفیات سوانح رانندگی با 676 کشته در رتبه چهارم هستیم و این نشان می دهد که جاده های استان به شدت در حال فرسایش هستند و اعتبارات راهداری باید افزایش پیدا کنند چرا که آمار سوانح بالارفته است.