اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
فرماندار در نشست معارفه سرپرست پایگاه سازه های آبی:
کی از نکات حائز اهمیت در انتصاب جدید بومی و جوان بودن ایشان است که با توجه به وجود چنین نیرویی در خود شهرستان با حمایت مسئولان مرتبط این مسئله رخ داد.
مراسم معارفه سرپرست پایگاه سازه های آبی تاریخی شوشتر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوشتر، فرماندار در این جلسه با تقدیر از مدیریت قبلی این مجموعه گفت: یکی از نکات حائز اهمیت در انتصاب جدید بومی و جوان بودن ایشان است که با توجه به وجود چنین نیرویی در خود شهرستان با حمایت مسئولان مرتبط این مسئله رخ داد.

حسین پنبه دانه پور اظهار کرد: از نقاط قوت در شوشتر انتصاب و انتخاب نیروهای توانمند و بومی در سمت های مختلف است که از این حیث بنده به نوبه خود از آقای گیلانی نماینده محترم شهرستان که حمایت از فرزندان این شهر در اولویت های ایشان بوده است تشکر می کنم.

وی افزود: در حوزه میراث فرهنگی و آثار تاریخی محور مهم و بسیار تاثیرگذار حضور مردم و فعالان اجتماعی در کنار خدمتگذاران این عرصه است و با مشارکت آن هاست که مجموعه ای نادر چون سازه های آبی تاریخی شوشتر می تواند محافظت و بعد معرفی گردد.

وی با تاکید بر لزوم معرفی جهانی این آثار بیان داشت: سازه های آبی تاریخی شوشتر جهانی است بنابراین باید جهانی معرفی شود و در شان و منزلت واقعی اش معرفی شود. اما مقدمه آن بکارگیری روند حفظ و نگهداری است که امیدواریم با عزمی جمعی این مسئله بیش از پیش به وقوع بپیوندد.

مجموعه مدیریت شهرستان و فعالان اجتماعی کمک کنند
سرپرست جدید پایگاه سازه های آبی تاریخی شوشتر روز شنبه در جلسه معارفه گفت: از مجموعه مدیریت شهرستان و فعالان عرصه میراث فرهنگی ضمن تشکر از حمایت هایشان می خواهم در این راه به بنده کمک کنند.
 
محمدرضا بهادری اضافه کرد: مجموعه سازه های آبی شوشتر جهانی و به ارث رسیده از نیاکانمان است و در مسیر خدمت از همه عزیزان کمک می خواهم تا بتوانیم شرایطی را بوجود آوریم که وضعیت آثارمان را به یک نقطه امن برسانیم.

بهادری متولد سال ۱۳۶۳ در شوشتر و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته طراحی و برنامه‎ریزی شهری و منطقه است. از سوابق وی می‎توان به کارمند اداره میراث فرهنگی، کارشناس معماری پایگاه سازه‎های آبی ـ تاریخی شوشتر، معاون معماری و شهرسازی اداره و شهرسازی شوشتر، عضو تیم مستندنگاری و تهیه پرونده ثبت جهانی سازه‎های آبی ـ تاریخی شوشتر و طراح پروژه نورپردازی آسیاب‎ها و آبشارهای شوشتر اشاره کرد.

در این جلسه که با حضور برخی مسئولان شهرستان و فعالان اجتماعی و دوستداران آثار تاریخی برگزار گردید، محمدرضا بهادری به عنوان سرپرست جدید معرفی و جایگزین محمد حسین ارسطوزاده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار