اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه یک کشوری گروه آزمایشی ریاضی و رتبه ۹ کشوری گروه آزمایشی تجربی کنکور سراسری ۹۸ توسط دو دانش‌آموز خوزستانی خبر داد.
مهدی رفیعی اظهار کرد: صبح امروز نفرات برتر هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری ۹۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد که در میان این نفرات برتر، دو دانش‌آموز خوزستانی رتبه اول و نهم کشوری در گروه‌های آزمایشی ریاضی و تجربی را کسب کردند.

وی در ادامه با اشاره به دانش آموزان برتر خوزستانی در کنکور سراسری ۹۸، عنوان کرد: علیرضا سخایی‌راد دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان دوره دوم شهید بهشتی اهواز توانست با شایستگی کامل رتبه اول کشور را در گروه آزمایشی ریاضی به دست آورد. همچنین سیاوش کیانپور، دیگر دانش‌آموز این مدرسه سمپاد موفق به کسب رتبه ۹ کشور در گروه آزمایشی تجربی شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان و والدین این دو دانش‌آموز نخبه، خاطرنشان‌کرد: دانش‌آموزان خوزستانی همواره شایستگی‌های خود را در میادین مختلف علمی به اثبات رسانده‌اند. کسب این دو رتبه افتخارآمیز در بزرگترین ماراتن علمی کشور را به مردم شریف استان خوزستان تبریک می‌گویم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار