اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
آزمون استخدامي آتش‌نشاني‌ شهرداري‌هاي استان خوزستان همزمان با كل كشور امروز به ميزباني جهاد دانشگاهي خوزستان برگزار شد.
سيدعليرضا علوي، رييس سازمان جهاد دانشگاهي خوزستان با اعلام اين خبر گفت: آزمون استخدامي آتش‌نشاني‌ شهرداري‌هاي كل كشور امروز به صورت همزمان در استان‌هاي كشور برگزار شد و در استان خوزستان نيز 6 هزار و 333 داوطلب استخدام در آتش‌نشاني، براي شركت در اين آزمون ثبت‌نام كردند.

وي افزود: در استان خوزستان آزمون در دو شهر اهواز و دزفول برگزار شد؛ به اين ترتيب كه از مجموع شركت‌كنندگان، 983 نفر در حوزه آزمون دزفول و 5 هزار و 350 داوطلب در حوزه‌هاي آزمون اهواز حضور یافتند. در اهواز نيز با توجه به تعداد بالاي شركت‌كنندگان، دو حوزه شامل مجتمع آموزش عالي جهاد دانشگاهي خوزستان و مجتمع فني و حرفه‌اي شهيد چمران براي برگزاري آزمون در نظر گرفته شدند.

علوي با اشاره به تجربه جهاد دانشگاهي خوزستان در برگزاري آزمون، تاكيد كرد: جهاد دانشگاهي در چندين سال اخير آزمون‌هاي متعدد از جمله آزمون‌هاي دانشگاهي و استخدامي را برگزار كرده است و بارها نيز به عنوان مركز آزمون برتر انتخاب شده است، به همين دليل تيم اجرايي آزمون در اين مجموعه تجربه خوبي در برگزاري دارند و به همين دليل همه هماهنگي‌هاي لازم براي برگزاري منظم و دقيق آزمون استخدامي آتش‌نشاني از چند ماه قبل پيش‌بيني شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار