اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کشور؛
پدرام طاهری روزنامه نگار خوزستانی صبح امروز پنج شنبه ۳۱ مرداد ۹۸ به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور در بیمارستان فوق تخصصی نور تهران به اتاق عمل رفت و تحت عمل جراحی چشم قرار گرفت.
پدرام طاهری روزنامه نگار خوزستانی صبح پنج شنبه به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور در بیمارستان فوق تخصصی نور تهران به اتاق عمل رفت و تحت عمل جراحی چشم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار نبض شهر ، پدرام طاهری که طی روزهای گذشته با پیگیری های دکتر مخبر دزفولی رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای انجام مراحل درمان مشکل بینایی به تهران سفر کرده بود، سحرگاه امروز در بیمارستان فوق تخصصی نور تهران بستری شد و به اتاق عمل رفت.

او‌ که پس از انجام معاینات دقیق پزشکی توسط دکتر غفاری فوق تخصص شبکیه چشم، امروز تحت عمل جراحی چشم قرار گرفت، به تشخیص پزشک معالج خویش قادر خواهد بود پس از انجام این عمل، سه تا چهار درصد شفافیت و بینایی چشم راست خود را به دست بیاورد و در مراحل بعد با استفاده از عینک های مخصوص می تواند امورات روزمره زندگی را انجام دهد.

به گفته دکتر غفاری، فوق تخصص بیمارستان نور تهران، بیماری روزنامه نگار خوزستانی که به «ار پی »معروف است نه تنها در ایران بلکه در هیچ کجای دنیا درمان قطعی ندارد اما این عمل جراحی قادر است درصدی از شفافیت و بینایی بیمار را بهبود بخشد و از پیشرفت بیماری و نابینا شدن پدرام طاهری جلوگیری کند.

دکتر غفاری امروز پدرام طاهری خبرنگار خوزستانی را تحت عمل جراحی چشم قرار داد.

تمام هزینه های عمل جراحی پدرام طاهری در بیمارستان فوق تخصصی نور تهران ، توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین شد.

هم اکنون لازم است مسئولان به این روزنامه نگار خوزستانی که از ۱۶ سال سابقه و فعالیت در عرصه رسانه برخوردار است و سالهاست برای ارتقای فرهنگ در استان خوزستان تلاش کرده و قلم زده است، توجه ویژه ای داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار